• Op 21 Januari vier ik mijn 18de verjaardag, (Woop woop), iets waar ik dus al een heel jaar naar uitkijk. (:
    En ik ben van plan, om op mijn verjaardag zelf, naar de drankhallen te gaan om daar sterke drank te kopen.
    Technisch gezien kunnen ze me niets maken aangezien ik de wettelijke leeftijd heb, wat me dus best grappig lijkt.

    Het is iets wat ik altijd al heb gezegd dat ik zou doen op mijn verjaardag.
    Nu vroeg ik me af, wat jullie zouden doen of wat je hebt gedaan op je 18de verjaardag.
    Ik heb het niet over feestjes en dergelijke, maar omdat je op je 18de officieel volwassen bent, *kuch*, moet je toch iets speciaals doen.
    Dat is dan toch mijn mening aangezien het een mijlpaal in het leven is.

    Misschien haal ik hier tevens ook wat inspiratie uit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Janken, want dat betekend dat ik alles zelf moet gaan betalen. Ugh, heb er echt geen zin in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Janken, want dat betekend dat ik alles zelf moet gaan betalen. Ugh, heb er echt geen zin in.


    Pretty is just a pretty word.

    Jij verjaart één dag voor mij.
    Daar heb ik echt nog geen idee van, dat is nog drie jaar. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bak een spacecake met je vrienden.


    Your make-up is terrible

    Poeh, mijlpaal, mijlpaal, ik vind het absoluut niet bijzonder eigenlijk.. Ik let niet echt op leeftijd.
    Maar een leuk feest houden is wel tof


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn achttiende verjaardag is al bijna 2 jaar geleden. Ik heb toen niets speciaals gedaan. Die middag zijn we gewoon buiten school gaan eten en ik kreeg cadeautjes van mijn vriendinnen. =)

    Ik haal al genoeg zotte streken uit of ik nu 18 was, 16 was of 19 ben. Ik heb daar geen verjaardag voor nodig.

    En als je van plan bent om veel sterke drank te kopen, zou ik maar een goed gevude portefeuille meenemen, want van sommige prijzen verschiet je gewoon. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Huilen want dan moet je betalen
    dat is 21 december 3 jaar geleden
    hihi ik word
    21 december 2012 21;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    230710 schreef:
    Jij verjaart drie dagen voor mij.
    Daar heb ik echt nog geen idee van, dat is nog drie jaar. :'D


    •*• Lululu •*•

    21 Januari... dan wordt mijn kleine alweer 4 xD

    Ik hou me al vanaf m'n 14de niet meer met verjaardagen bezig :'D Ik vind het nogal onnozel, maar dat is slechts mijn mening van verjaren. Ja, toen ik 20 werd, toen was ik zwaar depri aangezien die tig me niet aanstond destijds :'D Eenmaal in de tig en je komt er niet meer uit (tenzijn je 100 wordt, maar die kans schat ik erg klein bij mij aangezien de vrouwen in mijn familie voor de 65ste doodgaan aan kanker, zowel vaders kant als moeders kant)
    Dat is de enige keer geweest dat ik me met leeftijd heb bezig gehouden.
    Al ben ik nu wel al aan het denken van OMG nog maar 5 jaar en ik ben er 30, heb ik er al zowat een half leven erop zitten :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    21 Januari... dan wordt mijn kleine alweer 4 xD

    Ik hou me al vanaf m'n 14de niet meer met verjaardagen bezig :'D Ik vind het nogal onnozel, maar dat is slechts mijn mening van verjaren. Ja, toen ik 20 werd, toen was ik zwaar depri aangezien die tig me niet aanstond destijds :'D Eenmaal in de tig en je komt er niet meer uit (tenzijn je 100 wordt, maar die kans schat ik erg klein bij mij aangezien de vrouwen in mijn familie voor de 65ste doodgaan aan kanker, zowel vaders kant als moeders kant)
    Dat is de enige keer geweest dat ik me met leeftijd heb bezig gehouden.
    Al ben ik nu wel al aan het denken van OMG nog maar 5 jaar en ik ben er 30, heb ik er al zowat een half leven erop zitten :'D


    Je wordt wel ouder dan dat (N)
    Hehe, ik vind verjaardagen eigenlijk ook ietwat onnozel, maar dat zeg ik maar tegen niemand want dan kijken ze me waarschijnlijk alleen maar vreemd aan..


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben jarig op 31 december en valt daardoor een beetje in de schaduw van Oud en Nieuw. En mijn achttiende verjaardag werd een beetje verpest: ik had hele leuke plannen met mijn toenmalige vriend om het nieuwe jaar in te gaan, maar omdat zijn ouders niet wisten dat ik bestond gingen die niet door. Wel hebben we elkaar rond een uur nog gezien, en toen hebben we een rondje gedaan naar mensen en feestjes die hij kende en uiteindelijk nog even de stad.

    Qua alcohol heb ik wel cocktailtjes gemaakt, maar ik liet mijn ouders drank halen. Een feestje heb ik toen niet zelf gegeven.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Ik wordt 13 09-01, dus sorry, geen ervaring.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Scandal schreef:
    Mijn achttiende verjaardag is al bijna 2 jaar geleden. Ik heb toen niets speciaals gedaan. Die middag zijn we gewoon buiten school gaan eten en ik kreeg cadeautjes van mijn vriendinnen. =)

    Ik haal al genoeg zotte streken uit of ik nu 18 was, 16 was of 19 ben. Ik heb daar geen verjaardag voor nodig.

    En als je van plan bent om veel sterke drank te kopen, zou ik maar een goed gevude portefeuille meenemen, want van sommige prijzen verschiet je gewoon. D:

    geld zal niet ontbreken, weet wel wat de drank soms kan kosten :')
    Normaal gezien hou ik ook niet van feesten, ik wil geen verjaardagsfeest.
    In plaats van een feest, mag ik met een vriendin naar Duitsland voor Movieworld te bezoeken, wat overigens erg leuk is.
    Maar aangezien je niet elke dag 18 wordt, wilde ik het wel eens op een speciale manier vieren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.