• Ik heb bijna drie maanden met mijn vriend (deze vrijdag) en ik moet een leuk cadeau hebben?
    Het mag niet te duur zijn of klef maar wel leuk.

    Weet er iemand iets?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik had een kaartje voor zijn telefoon gekocht en daar wat foto's van ons opgezet.


    Your make-up is terrible

    Na 3 maanden al o.O?
    Uhh geen flauw idee ,ik ben niet goed met cadeautjes.


    Shoganai i ne~

    EdwardElric schreef:
    Na 3 maanden al o.O?
    Uhh geen flauw idee ,ik ben niet goed met cadeautjes.


    Na 1 maand gaven we elkaar ook een cadeautje maar ik heb hem een of andere onderbroek gegeven dus het moet wel beter zijn dan dat


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Geef jezelf (A)

    Nee, oké, ik hou er niet van om dat soort cadeau's te geven. Iets te klef in mijn ogen. Spontaan iets geven is leuker dan op een afgesproken datum, elke maand :'D Maareh, ik heb geen idee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Geef jezelf (A)

    Nee, oké, ik hou er niet van om dat soort cadeau's te geven. Iets te klef in mijn ogen. Spontaan iets geven is leuker dan op een afgesproken datum, elke maand :'D Maareh, ik heb geen idee.

    Ik ben het hier wel mee eens. Je kan hem altijd nog mee uit nemen; restaurant, de film. Anders iets met foto's, videogames, DVD's, muziek, kaartjes voor een voetbalwedstrijd als hij fan is.


    The odds are néver in our favor.

    Aww wat lief, ik en mijn vriend vieren ook elke maand :$ Gewoon omdat het leuk is!

    Ik zou samen naar de bioscoop gaan of een liefdebrief schrijven, dat is misschien klef, maar je kunt het leuk maken. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Ik had een kaartje voor zijn telefoon gekocht en daar wat foto's van ons opgezet.

    Wat foto's? Het waren heeeeel veel foto's en een heeeeel lief filmpje -smelt weg bij die gedachte-
    Het was zo'n leuk cadeau *O* Geen idee of ik dat ooit kan overtreffen. Ik gok van niet.

    En ik vind na 3 maanden best snel.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nerveus schreef:
    Aww wat lief, ik en mijn vriend vieren ook elke maand :$ Gewoon omdat het leuk is!

    Ik zou samen naar de bioscoop gaan of een liefdebrief schrijven, dat is misschien klef, maar je kunt het leuk maken. :)


    Probleem is vorige week heb ik hem al uit eten mee genomen voor zn verjaardag


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mijn vriend gaf me na 6 maanden een ketting met een foto van hem erin. c:
    Je zou ook een fotolijstje met een foto van jullie samen kunnen geven.


    26 - 02 - '16

    wat dacht je van een mooie ketting, hij met jou nam en jij met zijn naam
    of gewoon een grote bos rozen, ik weet niet hoeveel je er vorover hebt maar je zou ook kunnen kijken wat je vriend al heel lang wou hebben, maar wat hij nog steeds niet heeft.


    If you can dream it, you can do it❤️