• Hier heb je mijn cover van Laïs ik hoop dat jullie commentaar geven waaruit ik kan leren. Als jullie commentaar geven en jullie breken me af daar heb ik niets aan. Ik zit ook niet op zangles hoewel ik het heel graag zou willen.
    Dus laat de commentaar maar komen (maar breek me niet af, want dan ga je wat meemaken :P)
    Cover

    Haal die a weg en vervang hem met een o. Dan ben je mijn naam :'D
    Ik heb een klein stukje geluisterd. je kan beter zingen dan ik. Kom je uit België?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CallYouOut schreef:
    Haal die a weg en vervang hem met een o. Dan ben je mijn naam :'D
    Ik heb een klein stukje geluisterd. je kan beter zingen dan ik. Kom je uit België?

    Jups ik kom uit België haha je heet dus Lïs?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Jups ik kom uit België haha je heet dus Lïs?

    Nee, ik heet Loïs c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CallYouOut schreef:
    (...)
    Nee, ik heet Loïs c:

    Bedoelde ik xD klein tipfoutje xD

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Bedoelde ik xD klein tipfoutje xD

    Handig :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het klinkt best goed. Hoewel ik wel een tweede stem hoor, ben jij dat ook?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Het klinkt best goed. Hoewel ik wel een tweede stem hoor, ben jij dat ook?

    Jups alle stemmetjes die je hoort ben ik ^^

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Jups alle stemmetjes die je hoort ben ik ^^

    Nogmaals, het klinkt echt heel goed, maar als ik jou was zou ik niet al te lange noten aanhouden. Op een gegeven moment hoor je 'aaaah' op de achtergrond, maar dat klinkt niet helemaal goed, vind ik. Verder klinkt het echt goed!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Nogmaals, het klinkt echt heel goed, maar als ik jou was zou ik niet al te lange noten aanhouden. Op een gegeven moment hoor je 'aaaah' op de achtergrond, maar dat klinkt niet helemaal goed, vind ik. Verder klinkt het echt goed!

    Dank je ik hoop dat wanneer ik een paar likes heb ik mijn ouders eindelijk kan overtuigen xD

    CallYouOut schreef:
    (...)
    Handig :Y)

    Haha idd maar ben weer met drie of vier dingen tegelijkertijd bezig xd en dan gebeurd dat wel eens

    Reacties?

    Ben je misschien verkouden ofzo? Ik vind dat er iets raar is met jouw stem, maar dat kan ook aan mij liggen.

    Ik vind die 'aah' ook niet zo geslaagd.
    Ik vind het niet zo geweldig. Als je het echte liedje kent, vind ik dat toch stukken beter. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ben je misschien verkouden ofzo? Ik vind dat er iets raar is met jouw stem, maar dat kan ook aan mij liggen.

    Ik vind die 'aah' ook niet zo geslaagd.
    Ik vind het niet zo geweldig. Als je het echte liedje kent, vind ik dat toch stukken beter. =S

    Kan wel dat ik toen wat verkouden was, maar als er iemand thuis is houd ik mijn stem altijd een beetje in.