• Omdat ik na zes jaar een vriendin weer gesproken heb. Vroeger was ze m'n beste vriendin, tot ze op een dag naar een pleeggezin moest en ik haar nooit meer terug heb gezien. Nu zat ik er de laatste tijd echt aan te denken Facebook aan te maken, mede doordat ik te weten gekomen was dat ze daarop zat.
    En daarnet hebben we voor het eerst in jaren weer gesproken. Ik ben nu echt zo gelukkig. Zo erg dat ik m'n scherm niet meer zuiver zie door de tranen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Awh, Melissa, how cute, ben blij voor je! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ahw, wat fijn voor je, Melis!
    Ik heb een beetje hetzelfde, we waren beste vriendinnen op de basisschool, maar ik ging een jaar eerder naar de middelbare, en het contact verwaterde (zij ging naar een andere middelbare school).
    Ik heb haar nog wel een paar keer gezien en gesproken, en met z'n tweeën was het dan heel erg gezellig, maar als er vriendinnen van haar bij waren was ze eigenlijk een bitch.
    Nu heeft ze sinds kort facebook, en hebben we weer een beetje contact.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    Ahw, wat fijn voor je, Melis!
    Ik heb een beetje hetzelfde, we waren beste vriendinnen op de basisschool, maar ik ging een jaar eerder naar de middelbare, en het contact verwaterde (zij ging naar een andere middelbare school).
    Ik heb haar nog wel een paar keer gezien en gesproken, en met z'n tweeën was het dan heel erg gezellig, maar als er vriendinnen van haar bij waren was ze eigenlijk een bitch.
    Nu heeft ze sinds kort facebook, en hebben we weer een beetje contact.


    Ik hoop dat het weer goed komt tussen jullie. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat is fijn voor jullie! Echt waar!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wow. Dat is wel echt lang. Zo beter dat je nu weer contact hebt met haar. Dat wordt een boel bijpraten dan! En het heeft nog steeds een goede klik? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    Wow. Dat is wel echt lang. Zo beter dat je nu weer contact hebt met haar. Dat wordt een boel bijpraten dan! En het heeft nog steeds een goede klik? ^^


    Tja, zij kwam op een dag aan op school met de boodschap dat ze naar een pleeggezin vertrok, die dag zelf nog.
    Eigenlijk wel ja. Het is natuurlijk niet meer zoals het vroeger was, maar wat niet is kan nog komen. :'D

    @Patholoog, bedankt! (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Tja, zij kwam op een dag aan op school met de boodschap dat ze naar een pleeggezin vertrok, die dag zelf nog.
    Eigenlijk wel ja. Het is natuurlijk niet meer zoals het vroeger was, maar wat niet is kan nog komen. :'D

    @Patholoog, bedankt! (;

    Wow. Oké. Het is ook wel beter dat ze het tegen je zei. Zou erger zijn geweest als ze het niet had verteld, right?
    Ja, inderdaad. Jullie hebben alle tijd ghehe. In iedergeval, ik ben blij voor je. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    (...)
    Wow. Oké. Het is ook wel beter dat ze het tegen je zei. Zou erger zijn geweest als ze het niet had verteld, right?
    Ja, inderdaad. Jullie hebben alle tijd ghehe. In iedergeval, ik ben blij voor je. ^^


    Ja, veel erger. Indeed en bedankt. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ahw, dat is echt leuk. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    6jaar is een aardig lange tijd ,echt leuk voor je :3.


    Shoganai i ne~

    Oh, I'm so happy for you now! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ah, dat is echt heel leuk!
    Ik heb vroeger zo'n 6 jaar een beste vriendin gehad. Waren allebei naar een andere school gegaan en ik heb haar daarna eigenlijk nog maar een paar keer gezien.. Ongeveer een jaar geleden zagen we elkaar en hebben we de hele avond gepraat en ben ik daarna bij haar blijven slapen, was wel echt gezellig.