• Er is een jongen op school die me al sinds de eerste keer dat ik hem zag opviel. Ik heb er toen niet veel aandacht aan besteed, maar pas toen ik een keer een boek zat te lezen en hem als een van de characters zag (yeah I know. heel vaag) begon ik hem leuk te vinden. Maar ik ken hem helemaal niet!
    Nu moet ik de hele tijd aan hem denken en ik weet niet wat ik moet doen.
    Ik ben bang dat als ik niks doe hij straks weg is van school en ik hem nooit meer zie. (Hij zit waarschijnlijk in een hogere klas.)
    Wat ik sowieso niet durf is 'Hoi' zeggen enz. wat ik vaker hoor dat ik moet doen, want dat vind ik heel awkward. Ik bedoel hij weet misschien niet eens dat ik besta.
    En ik ga hem écht niet stalken :')

    Oh en als je het wilt weten... Er is wel een heel mooi liedje uit gekomen.

    Lol, ik dacht eerst dat dit over een verhaal ging.

    Maar misschien kan je subtiele hints geven? Toch is overwegen om 'Hoi' te zeggen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    O, ik heb echt exact hetzelfde probleem gehad! Ik ben een heel jaar verliefd geweest op die jongen en een jaar later ging hij van school zonder dat ik hem ooit had gesproken. Haha, ik durfde echt niets tegen hem te zeggen. Sorry, ik kan je dus niet helpen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Beckett schreef:
    Lol, ik dacht eerst dat dit over een verhaal ging.

    Maar misschien kan je subtiele hints geven? Toch is overwegen om 'Hoi' te zeggen?

    Haha nee ik vond het wel creatief om een zin uit mijn liedje als titel te gooien ;d
    Maar 'hoi' zeggen komt toch mega raar over? ;/

    Als je hem alleen ziet toch een keertje 'hoi' zeggen, en als hij je raar aankijkt van 'wie ben jij' gewoon zeggen dat je hem voor iemand anders aanzag. Mooi moment om naar zijn naam te vragen en een gesprekje aan te knopen. c:
    Succes!


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Als je hem alleen ziet toch een keertje 'hoi' zeggen, en als hij je raar aankijkt van 'wie ben jij' gewoon zeggen dat je hem voor iemand anders aanzag. Mooi moment om naar zijn naam te vragen en een gesprekje aan te knopen. c:
    Succes!

    Ahh scary!
    I wish I knew him ;d

    Dit heb ik ook eens meegemaakt, zo'n vier jaar geleden. Toen ik hem uiteindelijk eens sprak bleek hij een enorme zak te zijn.

    Nu, een paar jaar later, zie ik in dat ik toen gewoon behoefte had aan mannelijke aandacht. Ik wist nog niet zo goed wat echte liefde was.

    Misschien zit het bij jou anders, de tijd zal het leren.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Dat is nogal lastig ja. Hij klinkt een beetje onbereikbaar. En eigenlijk ken je hem niet, dus hij zou bij wijze van een grote klootzak kunnen zijn. Hopelijk verspil je je tijd er niet mee en als je hem beter wilt leren kennen zul je toch een manier moeten vinden om hem te spreken. c:


    You are beautiful, you are love.