• Ik heb nu al 3/4 -tel kwijt- weken last van een spier bij mijn ribben, boven mijn zij. Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd gedaan toen we de handstand moesten oefen bij gym. En omdat ik een grote ramp ben, moest ik best vaak oefenen. Gister heb ik weer gym gehad en viel de pijn wel mee, want we doen geen handstand meer. Was ik weer zo slim om dan fitness te gaan doen(cat). En nu heb ik erg veel last. Weet iemand hoe de pijn minder kan worden? Paracetamol gaat niet, want ik heb al lang last van die spier


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Huisarts? Als het echt zo veel pijn doet, is dat een betere oplossing dan het internet.


    I am an idiot, I move.

    er is ook toch zo zalf voor spierpijn, kan je bij de apotheek gaan halen of anders ga je naar je huisarts die weten wel meer
    ik hoop het beste voor je (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Alakay schreef:
    Huisarts? Als het echt zo veel pijn doet, is dat een betere oplossing dan het internet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    aquafresh schreef:
    er is ook toch zo zalf voor spierpijn, kan je bij de apotheek gaan halen of anders ga je naar je huisarts die weten wel meer
    ik hoop het beste voor je (:

    Nog niet aan gedacht. Volgens ligt er nog zo'n zalf thuis.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dokter.


    Pretty is just a pretty word.

    Niet te veel belasten, en als het blijft, even naar de dokter gaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CURLYMONSTER schreef:
    Dokter.


    26 - 02 - '16

    Wij hebben een zalfje voor zulke dingen. Een zwartige, maar ik weet even niet meer hoe die heet...


    Bad decisions make good stories.

    Alakay schreef:
    Huisarts? Als het echt zo veel pijn doet, is dat een betere oplossing dan het internet.


    •*• Lululu •*•

    Alakay schreef:
    Huisarts? Als het echt zo veel pijn doet, is dat een betere oplossing dan het internet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    als het een spierscheurtje is kan het nog heel lang duren. Ik ben eind augustus erg ziek geweest en door het hoesten had ik een spiertje gescheurd. Hiervan heb ik tot eind oktober nog last gehad bij bepaalde bewegingen. Ik volleybal ook dus veel tijd om te rusten had het niet.
    De dokter kan hier helemaal niets aan doen. Zoveel mogelijk rusten, dus met fitnessen die spieren ontzien. Je kan als het echt veel pijn doet iets zoals ibuprofen innemen. Wat ik deed was reflexspray spuiten als ik ging volleyballen maar dit is ook niet bepaald gezond.

    Geduld hebben dus (: Veel beterschap!


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS