He, als je op dit topic hebt geopend naam ik aan dat je een Legend of Korra fan bent.
In Amerika is Book 1 al een tijdje klaar, ook de gevoice over'de Nederlandse versie is tot zijn einde gekomen.
Ik ben al een paar maanden bezig om informatie te verzamelen over Book 2, meer voor persoonlijke redenen, maar omdat ik steeds meer Lok fans tegenkom op Quizlet had ik het idee om even een opsomming te doen.
Er zijn ontzettend veel speculaties (dingen die de Lok fans gokken dat er gaan gebeuren), ik ga me nu vooral bezig houden met de feiten maar als je geïnteresseerd bent in de speculaties zijn hier wat links; http://www.youtube.com/user/AvatarJesal http://www.youtube.com/watch?v=eOE0JZoOUpA&playnext=1&list=PL7E884B57F8E26BAC&feature=results_main http://www.youtube.com/watch?v=74VNO8p8tng&playnext=1&list=PL4E7743F6C1FAED0B&feature=results_main
Facts, well sort of
- Om te beginnen, via de tweets van de 'voice actors' van Legend of Korra is duidelijk geworden dat de (Engelstalige) Book 2 gaat uitkomen rond april 2013, dezelfde tijd dat Book 1 was uitgekomen.
- Book 2 gaat 'Spirits' heten, wat verwijst naar de geesten en de geestenwereld waar Korra veel meer mee te maken gaat krijgen.
- Book 1 had 12 afleveringen, Book 2 gaat er 14 krijgen. Yeah, I think
- Book 2 gaat zich afspelen 6 maanden na Book 1.
- Een (groot) deel van Book 2 gaat zich afspelen op de Zuid-Pool waar Korra's familie woont, hier komen we nieuwe karakters tegen zoals haar oom en nichtjes.
- De 'main enemy' is een geest, het is ook bekend wat we meer van Aang gaan zien als ze in de geestenwereld is.
- Book 2 is al ingesproken, sterker nog ze zijn nu bezig om Book 3 op te nemen. Ja, het is bevestigd er komt een Book 3 én Book 4 allebei 13 afleveringen.
- Als je was opgevallen dat Book 2 geen open einde was, DAT KLOP, Legend of Korra was eigenlijk bedoel als een miniserie maar na het enorme succes heeft Nickelodeon toe gezegd dat de makers nog meer afleveringen mogen maken.
- Asami heeft haar vaders bedrijf over genomen en Mako werkt een soort van bij de politie, in die richting.
- Meer BUMI! (Nuff' said)
- Omdat het wat kouder is in op de Zuid-Pool zijn er nieuwe kleertjes, ik vond het niet zo boeiend maar als je ze wilt zien moet je de dia's opzoeken van Avatar Comic Con San Diego.
- Totaal relevant, maar om jezelf de lange 6 maanden bezig te houden met Avatar, er is een trilogie stripboeken over The Last Airbender; The Promise (er zijn nog vééél meer stripboeken over de verschillende seizoenen van The Last Airbender). Het speelt zich af net ná de Book 3 van The Last Airbender. Ook kijk ik enorm uit naar het stripboek The Search, wat vooral gaat over Zuko en de zoektocht naar zijn moeder.
- Ook is er al een korte animatie vertoond op Comic Con, een soort geanimeerd storyboard, Here it is;
Als je het leuk vond dan graag gedaan, en anders heb je waarschijnlijk toch al weggeklikt. Dus, als ik iets meer weet qua feiten of iets vergeten ben komt het er nog bij.
Yours sincerely, Fenna
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 23:39 ]
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'