• Hey, ik had een klein probleempje in verband met de credits.
    Ik heb daarstraks, rond 18uur, 25 credits gekocht voor 4 euro via sms maar heb ze niet ontvangen. ( Woon trouwens in België )
    De prijs is echter wel van mijn beltegoed afgegaan.
    Nu weet ik wel dat er al een tijdje problemen zijn met de credits, maar naar aanleiding van het topic over de boeken die quizlet weg geeft, was ik van het gedacht dat alles weer in orde was.
    Gisteren had ik echter geen problemen, ik heb er toen ook gekocht en daarvoor ook niet dus ik wilde vragen of hier even naar gekeken kon worden.
    Ik vind het namelijk niet echt fijn dat mijn geld nu weg is en ik geen credits heb D:
    Bedankt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat moet naar een mod.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat moet naar een mod.

    Heb ik al gestuurd, maar kreeg geen reactie (:
    En ik ben redelijk ongeduldig als het over zoiets gaat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heb gewoon een beetje geduld, die moderator in kwestie zal het dan wel oplossen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Is vandaag al een topic over geweest, had je in het klachten topic kunnen zien staan, met de antwoorden op ze klacht.
    En je zult toch echt rustig moeten wachten totdat die mod reageert. Het gaat niet sneller als je een topic erover aanmaakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De mod in kwestie zal wel ter hulp schieten. ^^


    Er zijn altijd gevallen dat het mislukt. Vandaar dat er de regel is dat je dan 1 mod moet vragen om het handmatig te vergoeden.

    Ik heb ook al vaak credits gekocht vanuit België en ik heb nog nooit problemen gehad. ^^

    Volgens mij was Rutger wel bezig met zoeken naar een ander payment provider..


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury