• En ik bedoel niet de lessen omdat het lessen zijn. Ik bedoel de lessen waarin ik het gevoel heb dat ik niets meer leer. Negentig procent van de tijd heb ik het gevoel dat ik dit net zo makkelijk zelf uit het boek had kunnen halen, en dus weer 50 minuten van mijn leven verspild heb in een lokaal. Ik heb dit nog nooit zo erg gehad, haha, vorige jaren viel het wel mee, en nu juist in de vijfde klas waar ik me moet voorbereiden voor de eindexamens volgend jaar verlies ik mijn concentratie en aandacht. En troosten met de gedachte dat ik er na volgend jaar vanaf ben helpt ook niet - daarna moet/ga ik nog studeren.
    Heb jij hier ook last van? Of heb je toevallig tips waardoor de lessen ineens stukken interessanter worden? Share it, please.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:19 ]


    the road of excess leads to the palace of wisdom

    Tips, tsja.
    Ga tekenen, het aantal tics van een leerkracht tellen?
    Lol. Nee, alleen wiskunde is saai, maar daar kan ik al tijdens de les mijn huiswerk maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb echt precies hetzelfde..


    Vatican Cameos

    Ehhh, nee. Ik heb noujuist het idee dat ik te veel mis -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Patholoog schreef:
    Tips, tsja.
    Ga tekenen, het aantal tics van een leerkracht tellen?
    Lol. Nee, alleen wiskunde is saai, maar daar kan ik al tijdens de les mijn huiswerk maken.

    Nooit op tics gaan letten. Als je ze eenmaal doorhebt kan je er nooit meer omheen kijken (spreek uit ervaring, erg afleidend). :'D
    Probeer heel actief mee te doen in de les? Stel veel vragen, zodat er een heen-en-weer beweging komt. Dan raak je er vanzelf ook meer in verdiept.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ga leren voor een ander vak. Een echte trend in onze klas. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.