Wat heb je gekeken? Ik heb Pokemon, Digimon, Sailor Moon, Tokyo Mew Mew, Dragon Ball Z en Cardcaptor Sakura gekeken.
Wat ben je aan het kijken? Naruto
Wat ga je nog kijken? Naruto Shippuuden, Bleach, Elfen Lied, Full Metal Alchemist, Chobits en Shinzo.
- Home
- Forum
- Films en series
- Welke animes kijk jij en welke manga's lees jij?
Welke animes kijk jij en welke manga's lees jij? - Films en series
-
2 okt 2007 - 15:4221 juni 2008 - 13:24
naruto, sailormoon, shaman king, inuyasha, cardcaptor sakura, darker than black, elfenlied, digimon, elfenlied, FMA , myself; yourself
eeum bijna alles afgekeken23 juni 2008 - 9:56Uhmm.. Pokemon (ownt <3) SAilor moon,Dragon ball Z Digimon Yu-gi-oh Etc <33
23 juni 2008 - 9:57oja en Shaman king n_n
23 juni 2008 - 9:58Wat heb je gekeken?: Pokemon, Digimon
Wat kijk je nu?: Naruto
Wat wil je nog kijken?: Bleach, Death Note en alle andere leuke animeIk lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
30 juli 2008 - 18:04dit ga ik nog kijken: magical girl lyrical nanoha, superbig, mon colle knights, oban star racer, shaman king nana, bleach, suzumiya haruhi no yuutsu, vampire knight, full metal alchemist, shakugan no shana, elfen lied, full moon wo sagashite, faith/stay night, kamichu!, rumbling hearts, ergo proxy, nurse witch komugi, paprika, laputa castle in the sky, original, de heks uit het westen astraea jesament, jigoku shojo, my-hime, the girl who leapt through time, cardcaptor sakura,
ik kijk nu: shugo chara en shinzo
ik heb gezien: club to death angel Dokuro-chan, dearS, he is my master, Inukami, kamichama karin, karin, new vampire princess miyu, rozen maiden, rozen maiden traumend, rozen maiden ouverture, tokyo mew mew.
31 juli 2008 - 22:32heeft gekeken: pokemon,digimon b-damen , shaman king, yugioh tokyo mew mew
is bezig met het kijken van : alweer yugioh en chobits1 aug 2008 - 10:29ik kijk af en toe wel is Sailor Moon of Tokyo Mew Mew
maar minder sedert dat ik fan ben vn TH <3
1 aug 2008 - 21:377 jan 2009 - 19:18Vroeger keek ik: Dragonball Z, Beyblade, Pokemon, Yu-Gi-Oh, B-daman.
Nu: Shaman king, Sailor moon, Tokyo mew mew.
Toekomst: Naruto7 jan 2009 - 19:19Ik weet niet of ik al gereageerd had ofzo
maar ik kijk dus
Naruto
Ben ik helemaal verslaafd aan7 jan 2009 - 19:237 jan 2009 - 19:27Geen van al, ik vind het een beetje stom =x..
[/Mening]I don't need words to feel those lips.
8 jan 2009 - 16:348 feb 2009 - 10:01wat ik heb gekeken: D.N.Angel, Tokyo Mew Mew, Deltora quest, pokemon
wat ik aan het kijken ben: Death note, shugo chara, elfen lied, chobits, inuyasha, shaman king, naruto, naruto Shippuuden, bleach
wat ik ga kijken: Mermaid Melody, AIR.8 feb 2009 - 10:03Welke heb ik gekeken: Death Note, Elfen Lied
Welke wil ik nog kijken: Ouran High School *blablabla lange naam*
well there you have it ^^BAM!