• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.

    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    - Allison Isabelle Collins - Pebble
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Doe ik andere keer wel:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    bij hoeveel rollen beginnen we eigenlijk?xd, denk niet dat ze allemaal worden ingevult

    Zo ie zo alle reserveringen zijn ingevuld. En dan denk ik zo ongeveer dan haha x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    oké xD, dat van reserveringen snapte ik ook wel:P is wel logisch

    Ik ga waarschijnlijk morgen een rol maken. :p Misschien vandaag nog, maar dat betwijfel ik. ^^


    Take me to wonderland

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Jade Maysilee Ruby
    Bijnaam: May of Ruby, niemand mag haar anders noemen. Robijntje is taboe voor haar nu. iedere keer als ze het hoord kan ze wel in janken uitbarsten. Zo noemde Alice haar altijd.
    Leeftijd: 16
    Groep: Skaters
    Ze doet aan Longboarden, surfen en snowboarden.
    Karakter: Jade is een lief meisje, maar sluit zich op en heeft constant haar Pintail of Kicktail longboard bij zich. Ze rijd er zelfs mee door de school. Als iemand met haar wilt praten kijkt ze vaak diegene aan en antwoord niet alsof ze haar stem is verloren en dat is ze op dat moment ook. Ze is erg verlegen en verschuilt zich graag in haar haar. het enige moment van de dag dat ze zich haarzelf voelt is als ze ophaar Longboard zit in de halfpipe. op school is ze liever een muurbloempje en praat niet met veel mensen. Jade kan goed zingen iets dat ze met alice deed, maar nu dus niet meer. Ze zingt niet meer en Skate eigenlijk om alles te vergeten. Jade is dus erg gesloten en praat vrij weinig en stotterd veel als ze nerveus is. Je keert voor cijfers, maar ik ook een relaxt typje. Ze is soms alleen snel bang voor dingen. Ze kan ook hard zijn want pijn sluit ze buiten. Ze wilt lieer fysieke pijn dan mentale pijn dus als je haar slaat vind debet oké, maar met degedachtes van haar spelen vind ze gewoon niet kunnen. Ze heeft nog nooit een vriendje gehad of een kus/zoen gehad.
    Uiterlijk:


    Jade besteed bijna geen minuut aan haar uiterlijk. Ze gaat graag als puur natuur door het leven. Ze wilt geen meeloper zijn en doet hooguit een laagje maskara en oogpodlood. Beide zijn zeer zeldzaam om bij haar te zien. Ze heeft vaak een mutsje op en heeft kuiltjes in haar wangen als ze lacht. Ze lacht vaak je ziet haar dan ook niet vaak depri. Toch lijkt het niet zo, maar Jade gebruikt wel Make-Up alleen je ziet het niet. Ze geeft soms blauwe plekken en als dat bij haar oog is haalt ze het weg. Ze schaamt zich ervoor. Ze heeft altijd sneakers aan een lekkerzittende broek en een trui of hempje. Iets wat lekker zit. Ze valt niet graag op dus je zal haar er nooit uitbundig zien doen.
    Extra: Alice was een van haar beste vriendinnen en wilt haar niet kwijt zijn dus praat ze niet over haar en sluit ze zich af van anderen. Ze zette haar passie om in Skaten. ze doet nu aan longboarden. ze heeft iedersoort Longboard. Pintail, Kicktail en downhill boarden.
    Jade word thuis mishandeld. De blauweplekken laat ze weggaan met Make-Up want ze durft het niemand te zeggen. Haar moeder is Piloot dus die is veel op reis. Haar vader mishandelt haar. Als ze al 1 ding niet doet worden haar haren eruit getrokken of slaat haar vader haar. Soms slaat hij haar ook in elkaar. Als ze het tegen haar moeder zegt geloofd ze haar niet. Ze wilt ht aan niemand vertellen.
    Ze heeft ook stiekem een oogje op Jayson, maar niemand weet dit.

    She's done.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xkimx124 schreef:
    (...)

    Ze heeft een oogje op jayson, ik denk niet dat jasmine daar zo blij mee is;)

    Zeg maar snel 3 keer Ruby niet stelen. :P. Nee kijken hoe het verhaal loopt, maar ik hou Er van onbeantwoorde liefde te spelen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Heb mijn personage toch maar snel even gemaakt. :p

    Naam: Kayleigh Beale
    Bijnaam: Kay
    Leeftijd: 17
    Groep: Overig, I guess. (Ze is Scene ^^)
    Karakter: Vroeger was kayleigh heel onzeker en wou zo weinig mogelijk opvallen. Ze was bang dat mensen haar zouden uitlachen, vuil aankijken of gewoon haar niet leuk vonden. Ze paste zichzelf altijd aan aan de anderen mensen, in de hoop dat deze haar leuk zouden vinden. Hierdoor verlor ze haar eigen identiteit en was ze gewoon een kopie van het beeld dat in de maatschappij aanvaard werd. Toen ze bijna 16 werd, besloot ze dat dit moest veranderen. Ze wilde niet iemand zijn die ze niet was. Ze ging haar eigen ding doen. Ze kleurde haar haren om de 2 weken in de meest gekke kleuren. Meestal verschillende kleuren tegelijk. Ze draagt altijd opvallende kleren waarvoor de meeste mensen haar vuil aankijken., maar zij vindt het mooi en wat anderen van haar denken, kan haar niks schelen.
    Ook is ze niet langer meer het verlegen stille meisje, maar is ze nu een uitbundig, vrolijk iemand. Ze is niet op haar mondje gevallen waardoor ze gemakkelijk in de problemen komt bij leerkrachten en leerlingen. Haar lach is bijna constant op haar gezicht.
    Uiterlijk:


    Zoals eerder al verteld, kleurt Kaleight haar haren veel. Het is een uitzondering als ze langer dan 2 weken met dezelfde haarkleur rondloopt.
    Extra: Haar ouders hebben een absolute hekel aan hoe ze erbij loopt. haar ouder hebben liever dat ze een normale haarkleur heeft en dat ze normale kleding aandoet. Haar ouders laten haar dit vaak weten door te zeggen dat hun collega's op het werk hen uitlachen voor hoe hun dochter eruit ziet. Ze zijn beschaamd om hun dochter. Haar vader heeft al meermaals gezegd dat ze lelijk is en dat ze slecht bezig is. Maar het enige dat ze wil, is zichzelf zijn. Op school wordt ze ook uitgescholden, maar daar heeft ze geen problemen mee. Maar weten dat haar ouders zich voor haar schamen, maakt haar kapot. Ze heeft het gevoel dat ze haar ouders teleurstelt, maar dat zorgt er niet voor dat ze zich zal aanpassen aan haar ouders. Het spijtige aan de zaak is, dat ze zichzelf snijdt door de ruzies met haar ouders. Misschien worden die leerlingen het haar ooit ook teveel. Iedereen heeft een bepaalde limiet van hoeveel die aankan.
    (btw: Ik weet dat scene's zichzelf niet snijden. het is gewoon een toevoeging aan het personage. ^^)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 15:42 ]


    Take me to wonderland

    Ineens herinner ik me dat moment dat Danny Ian leuk.vond xD OMG


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha ojaaaaa lol :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anders die mij maar ook een cheerleader! ;D


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Yeah:) welkom aan boord Naoomz :) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mag ik misschien nog een sporter en een Cheerleader reserveren. (Co.-Captain)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 13:47 ]

    co-captain is de tweede, een soort rechterhand of hoe moet je het noemen.. XD


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp