• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.

    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    - Allison Isabelle Collins - Pebble
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew en Danny
    Austin en Isabella
    Jayson en Jasmine
    zijn bij elkaar

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 21:36 ]

    Zou ik dat meisje mogen, anders begin ik nu aan mijn rol en moet je niet op mijn wachten morgen ? ;3
    Oh trouwens, ik ben ziek, dus misschien dat ik me morgen bezighoudt met een rollenstory, gwn omdat dat handiger is, als niemand dat erg vindt dan ...
    -Of is er al 1 ? ;p-

    Naam: Rosie Harries
    Bijnaam: Rose
    Leeftijd(Tussen 13 en 18): 17
    Groep: Overige
    Karakter: Rosie is een stil meisje. Erg introvert en houd niet van aandacht. Is erg down to earth,
    kan goed met mensen opschieten als het moet. Rosie is een part girly en houd wel van een sigaretje, en neemt het liefst
    een extra shotje, een pilletje kan er ook wel bij. Is totaal niet sportief, ze is dan ook meestal afwezig bij de gym lessen
    of zit op de bank te kijken naar de rest. Het liefst gaat ze in de pauzes naar een afgelegen plekje en steekt een sigaretje op.
    Ze is erg slim en houd wel van een goed boek. Haar relatie met Alice was dan ook niet het typische 'bff' relatie. Meestal gingen
    ze samen naar feesten en dronken ze wat of staken een jointje op. Ze wordt op school ook wel gezien als een stoner, ze vind haar
    reputatie niets maar doet er ook niets aan.
    Uiterlijk(liefst met foto):




    Extra: Ze is 1:71 slank gebouwd.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 21:44 ]


    Blub.

    Lifeisajoke schreef:
    Mag ik nog een muzikaal meisje ? ;3 &Uh, kan ik misschien een update krijgen van wie met wie samen is ? Anders raak ik helemaal verward ;s

    -Oh trouwens, als ik nog een jongen moet aanmaken omdat ik een meisje wil is dat geen probleem hoor ;3-


    Meisje is goed, als je wilt ook jongen. Is wel handig. En update van wie met wie weet je al en ehm.... Tja, is goed x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lifeisajoke schreef:
    Zou ik dat meisje mogen, anders begin ik nu aan mijn rol en moet je niet op mijn wachten morgen ? ;3
    Oh trouwens, ik ben ziek, dus misschien dat ik me morgen bezighoudt met een rollenstory, gwn omdat dat handiger is, als niemand dat erg vindt dan ...
    -Of is er al 1 ? ;p-


    Nee is nog geen, ik vind het in principe goed, maar ik ben zelf ook al kwart voor 1 thuis, moet dan wel leren, maar zou jij mij dan wel willen uitnodigen als co- auteur? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    Nee is nog geen, ik vind het in principe goed, maar ik ben zelf ook al kwart voor 1 thuis, moet dan wel leren, maar zou jij mij dan wel willen uitnodigen als co- auteur? x


    Ja, tuurlijk, was ik van plan ;p Ik moet iets doen om mijn tijd te vullen en aangezien mijn iets te erge oorontsteking ervoor zorgt dat ik zo goed als niets meer hoor kan ik dus moeilijk tv kijken ofzo, tenzij ik het geluid zo luid zet dat de buren komen klagen ;3
    -Ohja, als ik het niet doe, dan lig ik in het ziekenhuis, als de bloedtest niet goed is dan moet ik naar het ziekenhuis aangezien ik nog een achterliggend probleempje heb waardoor ik alleen maar zieker en zieker zal worden als mijn bloed niet goed is ;3-

    Wooww, oorontsteking is heel pijnlijk! Nou ja sterkte! x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja, sterkte ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Dankuu ;3
    Achjaa, ik ben de pijn wel gewend, geloof me maar ;p Maar het doet echt pijn want elke keer ik slik, klakt mijn rechter oor, maar ik hoor dus echt bijna niets, elke keer iemand iets tegen me zegt is het van; Huh wat ? Zei je iets ofs ?!

    Kej, ff eerst inme bed gaan zitten ;3


    Naam: Zara Elisabeth McFly.
    Bijnaam: Ellie of gewoon Zara. Soms ook Fly, maar dat is niet veelgebruikt.
    Leeftijd(Tussen 13 en 18): 18 jarig. Het is een beetje gênant om in je laatste jaar van school te veranderen, vindt Zara zelf, maar ze heeft er de reden tot en overtuigd zichzelf ervan dat ze het wel zal overleven.
    Groep: Muzikale groep. Al heeft ze ook talent om te fotograferen.
    Karakter: Zara is niet het meisje dat altijd in de spotlight zal lopen. Ze gaat geen ongepaste dingen zeggen tenzij ze er zeker van is dat niemand het serieus zal opnemen. Ze komt op voor haar vrienden en familie en is zelfs bereid om voor hen te liegen als dat echt moet. Meestal wordt ze gezien als dat meisje met de eeuwige glimlach die het allemaal heeft, maar weet dat er achter die glimlach soms veel verscholen zit. Ze heeft het moeilijk met mensen vertrouwen en zal daarom altijd rap nee zeggen als je haar meevraagt. Zeker als ze je niet goed kent. Als haar gevoel zegt dat ze je kan vertrouwen, dan heb je geluk, want dat zal ze dan ook direct doen, aangezien haar gevoel het altijd juist heeft. Zara is niet het meisje dat van avontuur houdt, of van horrorfilms, of van eender wat dat haar kan bang maken. Ze kan daar trauma's van oplopen, iets wat niet gezond is voor haar. Als je aan Zara vraagt om iemand te troosten, dan is dat waarschijnlijk de grootste fout die je maakt in je leven. Zara kan absoluut geen mensen troosten, integendeel, ze zal eerder naast je gaan zitten huilen om jouw problemen en om de hare, dan dat ze je probeert op te beuren. Door haar lompheid maakt ze mensen vaak aan het lachen, maar haar gevoel voor humor is zeker weten niet slecht. Meestal gebruikt ze sarcasme, ironie of haar gezichtsuitdrukkingen om mensen aan het lachen te maken. Als je een probleem hebt, dan kan je altijd bij haar aankloppen want ze is echt een goede luisteraar, maar haar advies moet je nooit opvolgen. Dat is ook iets wat ze geeft als advies bij haar eigen advies. Soms kan ze door mensen raar gevonden worden, maar dat boeit haar niet. Het heeft haar nooit iets geboeid wat anderen van haar denken, ze is blij met wie ze is en dat vindt ze het belangrijkste. Ze zal ook nooit iemand zoveel beoordelen. Kort uitgelegd betekent dat- dat ze nooit naar een persoon gaat kijken en direct een label op hem of haar gaat plakken. Dat is een fout die ze vroeger wel heeft gemaakt, maar zoals iedereen weet leer je uit je eigen fouten.
    Uiterlijk(liefst met foto):




    Zara is niet echt opvallend. Haar lange haren hebben een donkerblonde, bruine kleur en zijn stijl van nature. Haar ogen zijn een soort van hazelnootbruin en soms lijkt het alsof je gewoon door haar ogen heen kan kijken. Ze heeft een strakke kaaklijn en is slank gebouwd. Haar lengte bedraagt 1m73. Haar benen zijn redelijk lang, maar niet om direct te zeggen dat ze Heide Klum-benen heeft. Ze laat dat wel graag blijken, want in haar schoenenkast heeft ze een aantal hakken staan met een beige achtige kleur waardoor haar benen worden verlengt en ze echt lange benen lijkt te hebben. Ze is niet heel zwaar, maar ook niet om te zeggen dat ze op het randje van anorexia zit. Haar kledingstijl is niet alledaags, toch niet op haar vorige school. Ze heeft graag haar eigen stijl en mixt daarom stoer met schattig. Soms heeft een een klassieke tint, soms wat meer hedendaags. Ze gaat wel altijd voor vrouwelijke dingen, maar dat wilt niet zeggen dat ze zowat in de zomer als in de winter kleedjes draagt. Vroeger was Zara een cheerleader waardoor ze wel wat lenig is, maar ze wilt zeker geen cheerleader meer zijn in haar nieuwe school. Ze is het beu om elke dag hetzelfde pakje te dragen en was daarom ook enorm blij dat ze uit het team werd gezet zodra ze wisten wie haar ouders waren. Qua vrouwelijke rondingen mag ze ook zeker niet klagen. Ze heeft een mooie volle B-cup die soms zelfs kan overgaan in een kleine C. Zara houdt van shoppen maar ze gaat nooit dingen kopen die ze 2 keer kan hebben. Haar geheim is dat ze echt veel dingen in een tweedehandswinkel koopt, maar ze zien eruit alsof ze uit een dure merkwinkel komen. Je zal Zara nooit zien met al te veel make-up, of misschien wel, maar dan alleen op speciale gelegenheden. In het dagelijkse leven moeten mensen haar maar aanzien met wat mascara, eyeliner en lipgloss. Meestal zal ze haar haren wel vlechten, of er iets anders mee doen, want gewoon los haar vindt ze een beetje irritant.
    Extra: De reden waarom Zara naar deze school komt in haar laatste jaar is eigenlijk simpel uit te leggen. Het is iets waar ze mee gepest werd op haar vorige school maar zijzelf trok zich er nooit veel van aan. Toch is ze al dat gepest beu, zeker in haar laatste jaar waar ze zich moet focussen op haar studies om een goede keuze te kunnen maken voor een studie. Zara is namelijk de dochter van een homokoppel. Ze hebben haar geadopteerd toen ze 1 jaar was en hebben haar altijd verzorgd alsof het hun eigen dochter was. Oké, dat is wel zo, op papier en alles, maar de papa's weten heus wel dat het niet hun eigen 'gemaakte' werk is. Het was niet zo moeilijk om erachter te komen dat ze geadopteerd is en ze heeft ook helemaal geen moeite met dat feit, want ze is enorm blij met haar 2 papa's. Het zijn allebei schatten van mannen die in staat zijn om alles te geven wat hun dochter nodig heeft. Ze voelden zich er dan ook enorm slecht bij dat zij de reden waren van de pesterijen op school. Zara ging van populaire, rijke cheerleader naar het meisje dat muziek speelt en fotografeert met 2 vaders. Een nieuwe school geeft haar de kans om opnieuw te beginnen, in de hoop dat de mensen het op deze school wel gaan accepteren hoe ze is en wie haar ouders zijn zodat ze zich kan concentreren op haar studies. Een studiebeurs heeft ze niet nodig, want ze is heus wel rijk genoeg, maar dat zegt ze liever niet. Aangezien haar ene papa een chirurg is en haar 2e papa een advocaat die beiden redelijk bekend zijn heeft ze echt geen studiebeurs nodig. Laat staan geld, maar toch geniet ze ervan om een vakantiejob te nemen en om te fotograferen voor anderen. Soms geeft ze zelfs een klein concert, zoals op een trouwfeest, als ze maar geld kan verdienen zonder het telkens te moeten vragen aan haar ouders.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 23:25 ]

    Lifeisajoke schreef:

    Dankuu ;3
    Achjaa, ik ben de pijn wel gewend, geloof me maar ;p Maar het doet echt pijn want elke keer ik slik, klakt mijn rechter oor, maar ik hoor dus echt bijna niets, elke keer iemand iets tegen me zegt is het van; Huh wat ? Zei je iets ofs ?!

    Kej, ff eerst inme bed gaan zitten ;3

    Ik weet hoe het is. Ik heb elk jaar oorontsteking in de zomervakantie of mei. Het was een keer zo erg dat ik niet naar huis mocht omdat in het vliegtuig mijn trommelvliezen zouden kunnen knappen ofzo. haha. Toen was ik een jaar of 9. Ik heb het altijd samen met mijn vader: gezellig haha...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Mijn grote broer heeft dat risico altijd. Hij heeft in allebei zijn oren een donor trommelvlies, en hij heeft de kans dat hij het binnenkort opnieuw moet laten doen, omdat hij weer zoveel last krijgt van zijn oren.
    Hij heeft ook 2 nieuwe kruisbanden, dus hij is goed op weg om alles laten te vervangen ;p

    Maargoeddd, we gaan off topic ;p

    Lifeisajoke schreef:

    Naam: Zara Elisabeth McFly.
    Bijnaam: Ellie of gewoon Zara. Soms ook Fly, maar dat is niet veelgebruikt.
    Leeftijd(Tussen 13 en 18): 18 jarig. Het is een beetje gênant om in je laatste jaar van school te veranderen, vindt Zara zelf, maar ze heeft er de reden tot en overtuigd zichzelf ervan dat ze het wel zal overleven.
    Groep: Muzikale groep. Al heeft ze ook talent om te fotograferen.
    Karakter: Zara is niet het meisje dat altijd in de spotlight zal lopen. Ze gaat geen ongepaste dingen zeggen tenzij ze er zeker van is dat niemand het serieus zal opnemen. Ze komt op voor haar vrienden en familie en is zelfs bereid om voor hen te liegen als dat echt moet. Meestal wordt ze gezien als dat meisje met de eeuwige glimlach die het allemaal heeft, maar weet dat er achter die glimlach soms veel verscholen zit. Ze heeft het moeilijk met mensen vertrouwen en zal daarom altijd rap nee zeggen als je haar meevraagt. Zeker als ze je niet goed kent. Als haar gevoel zegt dat ze je kan vertrouwen, dan heb je geluk, want dat zal ze dan ook direct doen, aangezien haar gevoel het altijd juist heeft. Zara is niet het meisje dat van avontuur houdt, of van horrorfilms, of van eender wat dat haar kan bang maken. Ze kan daar trauma's van oplopen, iets wat niet gezond is voor haar. Als je aan Zara vraagt om iemand te troosten, dan is dat waarschijnlijk de grootste fout die je maakt in je leven. Zara kan absoluut geen mensen troosten, integendeel, ze zal eerder naast je gaan zitten huilen om jouw problemen en om de hare, dan dat ze je probeert op te beuren. Door haar lompheid maakt ze mensen vaak aan het lachen, maar haar gevoel voor humor is zeker weten niet slecht. Meestal gebruikt ze sarcasme, ironie of haar gezichtsuitdrukkingen om mensen aan het lachen te maken. Als je een probleem hebt, dan kan je altijd bij haar aankloppen want ze is echt een goede luisteraar, maar haar advies moet je nooit opvolgen. Dat is ook iets wat ze geeft als advies bij haar eigen advies. Soms kan ze door mensen raar gevonden worden, maar dat boeit haar niet. Het heeft haar nooit iets geboeid wat anderen van haar denken, ze is blij met wie ze is en dat vindt ze het belangrijkste. Ze zal ook nooit iemand zoveel beoordelen. Kort uitgelegd betekent dat- dat ze nooit naar een persoon gaat kijken en direct een label op hem of haar gaat plakken. Dat is een fout die ze vroeger wel heeft gemaakt, maar zoals iedereen weet leer je uit je eigen fouten.
    Uiterlijk(liefst met foto):




    Zara is niet echt opvallend. Haar lange haren hebben een donkerblonde, bruine kleur en zijn stijl van nature. Haar ogen zijn een soort van hazelnootbruin en soms lijkt het alsof je gewoon door haar ogen heen kan kijken. Ze heeft een strakke kaaklijn en is slank gebouwd. Haar lengte bedraagt 1m73. Haar benen zijn redelijk lang, maar niet om direct te zeggen dat ze Heide Klum-benen heeft. Ze laat dat wel graag blijken, want in haar schoenenkast heeft ze een aantal hakken staan met een beige achtige kleur waardoor haar benen worden verlengt en ze echt lange benen lijkt te hebben. Ze is niet heel zwaar, maar ook niet om te zeggen dat ze op het randje van anorexia zit. Haar kledingstijl is niet alledaags, toch niet op haar vorige school. Ze heeft graag haar eigen stijl en mixt daarom stoer met schattig. Soms heeft een een klassieke tint, soms wat meer hedendaags. Ze gaat wel altijd voor vrouwelijke dingen, maar dat wilt niet zeggen dat ze zowat in de zomer als in de winter kleedjes draagt. Vroeger was Zara een cheerleader waardoor ze wel wat lenig is, maar ze wilt zeker geen cheerleader meer zijn in haar nieuwe school. Ze is het beu om elke dag hetzelfde pakje te dragen en was daarom ook enorm blij dat ze uit het team werd gezet zodra ze wisten wie haar ouders waren. Qua vrouwelijke rondingen mag ze ook zeker niet klagen. Ze heeft een mooie volle B-cup die soms zelfs kan overgaan in een kleine C. Zara houdt van shoppen maar ze gaat nooit dingen kopen die ze 2 keer kan hebben. Haar geheim is dat ze echt veel dingen in een tweedehandswinkel koopt, maar ze zien eruit alsof ze uit een dure merkwinkel komen. Je zal Zara nooit zien met al te veel make-up, of misschien wel, maar dan alleen op speciale gelegenheden. In het dagelijkse leven moeten mensen haar maar aanzien met wat mascara, eyeliner en lipgloss. Meestal zal ze haar haren wel vlechten, of er iets anders mee doen, want gewoon los haar vindt ze een beetje irritant.
    Extra: De reden waarom Zara naar deze school komt in haar laatste jaar is eigenlijk simpel uit te leggen. Het is iets waar ze mee gepest werd op haar vorige school maar zijzelf trok zich er nooit veel van aan. Toch is ze al dat gepest beu, zeker in haar laatste jaar waar ze zich moet focussen op haar studies om een goede keuze te kunnen maken voor een studie. Zara is namelijk de dochter van een homokoppel. Ze hebben haar geadopteerd toen ze 1 jaar was en hebben haar altijd verzorgd alsof het hun eigen dochter was. Oké, dat is wel zo, op papier en alles, maar de papa's weten heus wel dat het niet hun eigen 'gemaakte' werk is. Het was niet zo moeilijk om erachter te komen dat ze geadopteerd is en ze heeft ook helemaal geen moeite met dat feit, want ze is enorm blij met haar 2 papa's. Het zijn allebei schatten van mannen die in staat zijn om alles te geven wat hun dochter nodig heeft. Ze voelden zich er dan ook enorm slecht bij dat zij de reden waren van de pesterijen op school. Zara ging van populaire, rijke cheerleader naar het meisje dat muziek speelt en fotografeert met 2 vaders. Een nieuwe school geeft haar de kans om opnieuw te beginnen, in de hoop dat de mensen het op deze school wel gaan accepteren hoe ze is en wie haar ouders zijn zodat ze zich kan concentreren op haar studies. Een studiebeurs heeft ze niet nodig, want ze is heus wel rijk genoeg, maar dat zegt ze liever niet. Aangezien haar ene papa een chirurg is en haar 2e papa een advocaat die beiden redelijk bekend zijn heeft ze echt geen studiebeurs nodig. Laat staan geld, maar toch geniet ze ervan om een vakantiejob te nemen en om te fotograferen voor anderen. Soms geeft ze zelfs een klein concert, zoals op een trouwfeest, als ze maar geld kan verdienen zonder het telkens te moeten vragen aan haar ouders.


    She's donee.

    Ik vul mijn rol vanavond in!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Can't wait to begin :)


    I'm finally back, Finally after a Year break