• Hallo lieve vrienden!

    Sorry voor de grote afwezigheid de afgelopen maanden ... Maar er is ontzettend veel gebeurd in mijn leven. Ik weet ook niet in hoeverre ik nu meteen weer helemaal actief ga worden, maar ik wilde in ieder geval weer een keer leuk nieuws komen brengen. In dit geval is dat dus zoals ik in mijn titel al aangeef, omdat ik tot over mijn oren verliefd ben! Tot afgelopen vrijdag werkten we samen en nu vlak voor hij wegging had ik eindelijk het lef om zijn nummer te regelen en zijn we vandaag samen naar Skyfall gegaan! ;D
    De film viel ons beiden nogal tegen, maar we hebben het heel leuk gehad en hij is zelfs even bij mij thuis geweest -en hebben we een colaatje gedronken in een Ierse pub-. Toen ik hem met mijn hond naar centraal station bracht stak ik ook mijn armen uit voor een knuffel voor hij wegging (eigenlijk het eerste echte lichamelijke contact in 3 maanden dat ik hem ken nu en de 1,5/2 dat ik een crush heb op hem en echt verliefd word nu) en dat was echt de beste knuffel ooit. Hij is niet erg groot (173) en ik ook niet (158), maar zelfs toen hij een beetje bukte moest ik toch nog op mijn tenen staan en dat voelde fijn. Ook tilde hij mijn arm zo op dat ik mijn hond wel lost moest laten en de vrije arm ook om zijn nek moest leggen. :P
    Naderhand kreeg ik ook heel erg het gevoel dat hij op dat moment me probeerde te kussen, maar het niet durfde omdat ik het niet doorhad (legde gewoon mijn hoofd tegen zijn schouder aan) want ik zag wel zijn hoofd vlug wegtrekken ook en ja, ik kreeg echt dat gevoel. Maar goed, hij zei ook graag snel nog wat te doen omdat het gezellig was en naderhand via sms nog een keer!
    Nu moet ik dus gaan bedenken wat ik nog meer kan gaan doen met hem ... want de Hobbit komt pas in december uit en zo lang wil ik niet wachten. :(
    Oh en hij is 10 jaar ouder dan mij, maar hij lijkt 25 als je hem ziet en sommigen schatten hem nog jonger, lol. Ik ben 21 en hij is 31. Maar ik vind dat niet zo boeiend, ben volwassen genoeg. En ik hoop echt, echt, dat dit iets gaat worden!
    So in love... *O*

    Hugs!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:57 ]


    Til hug og blod.

    Wat erg, ik moest zelfs even kijken wie jij ook alweer was... :x
    Maar fijn om te horen dat het goed gaat! En je kan altijd nog gezellig uit eten gaan ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gewoon eens iets gaan drinken, hapje eten, optredentje, toneel,...
    Er zijn zoveel leuke dingen om samen te doen.
    Geniet ervan!!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Uh, maar ik weet niet of ik hem wel zomaar uit eten durf te vragen, lol.
    Ik ben nooit echt verlegen, tenzij ik verliefd ben... ):


    Til hug og blod.

    haha ik ben ook verliefd (als ben ik 14 en hij ook maar ja) toch ik ben ook verschrikkelijk verlegen als he op zoiets aankomt. AL vind ik hen hilarisch en begint hij dingen te doen die hij niet deed in begin zoals uit zichzelf smsjes naar mij sturen. En ookal heeft hij een trainer slaag gegeven ik begrijp waarom en ik zou ongeveer (maar toch iets anders) hetzelfde reageren. het is soms toch zo verschrikkelijk :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Niets beter dan het hopeloos irritante gevoel van verliefd zijn, haha (krul)
    Maar leuk joh, ik hoop dat het iets wordt tussen jullie (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Departed schreef:
    Uh, maar ik weet niet of ik hem wel zomaar uit eten durf te vragen, lol.
    Ik ben nooit echt verlegen, tenzij ik verliefd ben... ):


    Bind hem vast tot je de moed hebt gevonden (cat)

    Maar yay you!


    quidquid excusatio prandium pro

    Aahww ben zo blijf voor je! (:
    Ik vind leeftijd ook echt niets uitmaken, mijn vriend wordt dit weekend 19 en ik ben 15.
    Maar wat je kunt gaan doen... sinister schijnt een hele enge horrorfilm te zijn (;


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Samen lunchen? Etentje? Avondje gamen? Mogelijkheden genoeg. Geniet er van!


    ars moriendi

    Hehe dat duurde wel even voordat je zijn nummer eindelijk hebt gevraagd :'D Maar ik ben blij voor je baby <3


    -

    Geniet ervan meid!


    26 - 02 - '16

    Awwww yeah! you go Nancy. Four for you!


    SLOAN.

    Cavallo schreef:
    Niets beter dan het hopeloos irritante gevoel van verliefd zijn, haha (krul)
    Maar leuk joh, ik hoop dat het iets wordt tussen jullie (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het kan zijn dat ik helemaal verkeerd ben, maar was jij niet verloofd met iemand uit Nieuw-Zeeland ofzo?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Het kan zijn dat ik helemaal verkeerd ben, maar was jij niet verloofd met iemand uit Nieuw-Zeeland ofzo?


    Wás, tot het 3,5 maand geleden uitging door zijn moeder en een ontbrekende ruggengraat. Sindsdien negeerd ie me dood en de herinnering is mooi, maar ik hoef hem gelieve niet terug ooit nog.


    Til hug og blod.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Bind hem vast tot je de moed hebt gevonden (cat)

    Maar yay you!


    Oh yeah. En dan bespringen en berijden he? (krul)


    Til hug og blod.