• Hi,
    Ik zit te denken om op een sport te gaan. Leuk natuurlijk, maar ik heb geen idee wat voor sport! Daarnaast heb ik twee eisen: het moet niet te duur zijn (ik speel gitaar en rijd paard, dat kost al een hoop) en de sport moet geen wedstrijden op zaterdag hebben.
    Nou ja, hebben jullie ideeën wat voor sport leuk zou zijn?


    People change, memory's don't.

    Dansen! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De meeste sporten hebben geloof ik wedstrijden op zaterdag, dat verandert pas als je in de seniorenteams komt (dus boven de 18/19 jaar)


    Take risks and conquer your fears.

    Ik doe zelf aqua-aerobic. Erg leuk, lekker warm in het water & je voelt je opeens niet meer zo opgelaten door al de wat oudere dames die ook meedoen haha.


    Life is hard and then we die

    Handbal, die hebben wedstrijden op zondag. Ik vond het altijd erg leuk en het is niet extreem duur. Anders kan je gaan dansen (streetdance etc, Ballet is wel erg duur) dat kost niet zoveel, je hebt het maar 1 of 2 keer in de week en geen wedstrijden, alleen eens in de zoveel tijd een uitvoering.


    Your make-up is terrible

    Zumba!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sportschool?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Bij badminton kun je kiezen of je meedoet aan wedstrijden (geloof ik), en het is niet bepaald duur.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat Assassin zegt: Handbal. Het is echt geweldig. En verder Squash. Ik doe het nu drie à vier maanden en je merkt je eigen vooruitgang al snel. Het is niet iets wat je heel erg moet leren. Een bal terug slaan tegen een muur kan iedereen :'D Daarbij kan je, je tijden zelf indelen en is het niet enorm duur. En, een leuke bijkomer, na boksen verbrand je met Squash de meeste calorieën.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tennis. Daar kan je zelf kiezen of je mee wilt doen met wedstrijden, dus je bent niks verplicht. :Y)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    haha. wees origineel
    k doe zwaardvechten
    t is maar een uur in de week
    xxx


    allemaal Pabo´s op¨deze wereld

    btw, zumba is ook geweldig
    niet lang maar wel geweldig voor je conditie


    allemaal Pabo´s op¨deze wereld

    Gewoon fitness? Dan kan je zelf ook rondkijken naar wat voor een apparaten en zo je leuk lijken.


    Chaos is a ladder.

    Karate! Dat is echt heel leuk en gezellig, en je wordt er fitter van. Ook zou je denken dat het duur is, maar dat is het niet echt. Het karatepak is vooral duur, daarna is het vrij goedkoop.