Ja, je leest het goed. Ik heb rollen nodig. Voor mijn nieuwe story. Het gaat over de 17 jarige Sunny die van boord valt tijdens haar vakantie en op een mysterieus eiland belandt die een vloek met zich meedraagt. Ook heeft het eiland vele gevaren zoals het niet bevatten van hotels, beauty salons of een kapper en... Piraten!
Ik heb de volgende rollen nodig:
Vriendin 1. Dit meisje is een bitch en zal de val van de boot niet overleven.
Vriendin 2. Dit meisje is een beetje naïef en zal met Sunny meedrijven richting het eiland, maar het net niet halen.
Vriendin 3. Dit meisje neemt niets series en is nergens bang voor. Ze zal met Sunny het eiland daadwerkelijk verkennen.
Vriendin 4. Dit meisje is bang voor zo'n beetje alles en sluit zich uiteindelijk aan bij de piraten.
Vier of vijf piraten. Deze hoeven niet allemaal ruig en gemeen te zijn.
Kapiteins. Ook deze hoeven niet allemaal ruig of gemeen te zijn.
Eiland bewoners. Dit mogen normale mensen zijn, maar ik zou het ook leuk vinden als er wat vreemde vogels tussen zouden zitten.
Indianen Dit moeten redelijk vreemde mensen worden.
Een apart dier dat ze tegenkomen. Dit dier zal regelmatig terugkomen in het verhaal. Dit mag een hond of een kat zijn. Deze zal ik zelf invullen
Rol:
Volledige Naam: Houd rekening met de nationaliteit van je personage
Leeftijd: Mag variëren van 17 van de vriendinnen tot 40 van de dorpsbewoners en onbekende leeftijd van de indianen
Nationaliteit: Ze spreken gewoon engels, maar ze mogen wel bepaalde roots hebben
Karakter: Het liefst zou uitgebreid mogelijk. Maar onthoudt: niemand is perfect!
Uiterlijk: Omschrijving en foto van bekend persoon. Naam vermelden alsjeblieft.
Hobby's:
Extra: Denk aan: beperkingen, geschiedenis, allergieën, familie etc.
Idee voor eventuele titel:
Ik kies niet de eerste rol maar de beste!
[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 15:58 ]
26 - 02 - '16