• De zeventien jarige Sunny is een heel erg rijk meisje dat met haar ouders meegaat op vakantie op hun cruiseschip. Sunny vindt het allemaal maar saai en haar vriendinnen ook. Maar dan gaat het het fout. Terwijl Sunny met een van haar vriendinnen praat, begint het te stormen. Het stormt zo hard dat de boot begint te schommelen en de beide meiden van boord vallen.
    Eenmaal van boord komen ze bij op een eiland waar ze ontdekken dat hun telefoon geen ontvangst heeft en hun look verpest is. Als ze met de eilandbewoners praten, ontdekken ze tot overmaat van ramp dat er ook geen hotels of schoonheidssalons zijn.
    Later treffen ze ook piraten aan op het eiland en blijkt er rondom het eiland een vervloeking te zijn.
    Zullen de beide meiden het volhouden op het eiland vol mysteries?


    26 - 02 - '16

    Gewoon doen. Ik zou het persoonlijk niet lezen, maar als jij het graag wilt schrijven, waarom ook niet?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Gewoon doen. Ik zou het persoonlijk niet lezen, maar als jij het graag wilt schrijven, waarom ook niet?


    Vatican Cameos

    Wiarda schreef:
    Gewoon doen. Ik zou het persoonlijk niet lezen, maar als jij het graag wilt schrijven, waarom ook niet?


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het een leuk idee. (:


    You are beautiful, you are love.

    Wiarda schreef:
    Gewoon doen. Ik zou het persoonlijk niet lezen, maar als jij het graag wilt schrijven, waarom ook niet?

    Dit (:


    Inspiration can hit you any time

    Schrijf het op, werk het verder uit. Activeer het en kijk wat andere er van vinden.
    Doen dus

    Wiarda schreef:
    Gewoon doen. Ik zou het persoonlijk niet lezen, maar als jij het graag wilt schrijven, waarom ook niet?


    There is nothing more badass than being yourself