• :3
    Dit is de band van mijn muziek docent, hij is zanger&gitarist (tweede van links). Geloof me, hij is echt zo knap *-*.

    Ze gaan wel lekker met Karma's Lab, ze staan in december in Melkweg voor de Grote Prijs van Nederland. Maar ze verdienen zoveel meer fans! Tenminste, ik vind ze echt te gek, en dus vraag ik me af wat jullie ervan vinden :Y).


    i put the fun in funeral

    Hij mag er inderdaad best wezen^^
    Ze zingen niet slecht voor een 'onbekende' band.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Waarom hebben wij alleen pedo achtige muziekdocenten? Ik wil ook een lekker ding als muziekdocent, misschien leer ik dan een keer iets!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ze zijn best goed voor een onbekende band.
    Ik ben jaloersss, ik had een vreselijke saaie docent voor muziek.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 0:30 ]


    -

    Ik wil ook een leuke muziekleraar! Ik heb er momenteel een die ook onze mentor is, met zweetplekken tot aan zijn tenen, bah.
    Anyway, ze zijn best goed!


    life is awesome

    Dit klinkt best goed! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Haha, wij hebben twee jonge, knappe muziek docenten! Helaas is de man die de bovenbouw atheneum geeft echt een verschrikkelijk enge man T-T. Dat is ook de voornaamste reden waarom ik geen muziek heb gekozen, maar gelukkig zie ik Karel de komende maanden iedere donderdag met bandworkshop <3.


    i put the fun in funeral

    Ik wil ook zo'n muziekdocent :o
    Op mijn middelbare school was 1 muziekdocent, een oude, dikke vent met goede humor. Maar hij vertelde elk jaar dezelfde grapjes, en dan wordt hij heel vervelend.

    Anyway, het is niet mijn smaak met het klinkt niet verkeerd.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oke, hij mag er wel wezen.. ;o


    Pretty is just a pretty word.

    *kwijl* ;o
    Goed muziek! Hij is lekker


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Wauw, jaloers! :9~
    Mijn muziekleraar had een bult op zijn hoofd en borsthaar dat zelfs over zijn turtleneck uit kwam. Dat was gewoon ranzig...


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Wauw, jaloers! :9~
    Mijn muziekleraar had een bult op zijn hoofd en borsthaar dat zelfs over zijn turtleneck uit kwam. Dat was gewoon ranzig...


    Hehe, precies de beschrijving van de docent die bij ons atheneum bovenbouw geeft, alleen heeft hij ook nog eens een verschrikkelijk kapsel en een zweethoofd.



    ^Omnomnom
    De ginger afro dude heeft trouwens ook stage gelopen op onze school.


    i put the fun in funeral

    Nou, mijn muzieklerares was een lesbische. Die had ik drie jaar lang voor muziek
    Maar ze was gelukkig wel aardig en sympahiek, haha. :)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 17:08 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Madonna schreef:
    Dit klinkt best goed! (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli