• Zeeeeeeeurtopic tot de max!

    Zoals sommigen van jullie wel weten, heb ik een vriendje. Nog niet super lang ofzo, maar het klikt echt super goed en ik ben echt heel blij met hem. (: Het enige probleem: Zijn beste vriendin, "beste maatje" - Laura. Ik heb er totaal geen problemen mee dat hij met haar omgaat, maar Laura heeft gevoelens voor Bryan - mijn vriendje. Hij dus totaal niet voor haar en dat weet zij ook, dat heeft hij haar al vaker duidelijk gemaakt.
    Nu is het zo dat Laura beweert dat ik arrogant doe tegen haar. Ik lach altijd naar haar, zeg op school altijd 'hoi' en ben altijd aardig tegen haar, want ik heb totaal geen problemen met haar. Ze zegt nooit iets terug, draait haar hoofd weg en is ineens poeslief als Bryan erbij is. Ook zegt ze allemaal tegen meisjes waarmee ik om ga, dat ze mijn tweets irritant vindt naar Bryan en ze zegt vaker dat ze zich aan mij ergert.

    Wat kan ik hier nu het beste mee doen? Ik wil totaal geen ruzie, maar ik ben bijvoorbeeld wel uitgenodigd op haar verjaardag binnenkort maar ik zie het niet zo zitten om daar heen te gaan. Alvast bedankt voor het lezen en reageren. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als degene op wie je verliefd bent een relatie krijgt met iemand anders dan is het wel logisch dat je jaloers word, vind ik. Ik zou even met haar gaan praten en als zij niet mee wilt werken dan moet je haar gewoon negeren.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.