• Het is je eigen mening. Ieder heeft zijn eigen bands die hij/zei leuk vind en ik respecteer je keuze ^^


    ~

    okee,, je eige mening,, maar om alle fans te haten,, er sitte leuke tusse hoa(A) [/eigedunk]

    nee grapje,, maa okee,, jouw mening


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    jouw mening...
    and I don't care^^


    I am an idiot, I move.

    Hoe kun je mensen haten die je niet kent?
    Naja jouw mening


    Why don't you break my heart

    Ik heb het niet meer zo op ToHo ik hou meer van de jonas brothers <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Door me te ergeren aan hun gedrag. Adohh ¬¬ Zie je nu wel dat het waar is wat op mn pro staat.
    Tssss.
    :')
    Ik heb eigenlijk ook best wel veel vrienden die ze haten, but wo what? Het zijn je vrienden en het blijven mensen met hun eigen mening. Dan dat geklets over je kent hun geen eens bullshit. Want jullie kennen hun zelf ook niet ^^


    ~

    (...)
    Door me te ergeren aan hun gedrag. Adohh ¬¬ Zie je nu wel dat het waar is wat op mn pro staat.
    Tssss.

    Hm daar zie ik je punt wel in, bij sommige erger ik me er ook aan. En ik heb je profiel niet gelezen dus ik zou het niet weten


    Why don't you break my heart

    (...)
    Finally! Iemand met gezond verstand, bitchess, neem een voorbeeld aan haar.

    [á] =D Maar okay jij hebt gewoon gelijk de fans zijn de laatste tijd zo freakin ^^ Enzo ik ga waarschijnlijk ook naar het volgende JB concert in nederland :33


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet niet of je het al weet maar dit soort topic zijn verboden. dus beter ga je ergens anders spammen ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)geil!!! Ik wil ook zoooooooo graag gaan he.

    Ga dan gewoon joh!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Beter houd je op tokio hotel naar de hemel te prijzen als je er zo haat aan hebt want door het alleen maar over tokio hotel te hebben dat je er zoveel haat aan hebt geef je er aandacht aan -_-


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Mijne vallen wel mee ik mag alles behalve piercings en tattoe's n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    euhh als TH gay is wat jij zegt dan... dan haat je gays ook in the real life.

    Nja jou mening(A)

    (...)
    Bitchie, jullie mogen jullie mening hier geven dan zal ik ook mn Freakin' mening geven, Fckrs


    hoor jij mij zeggen dat je geen mening mag hebben ?? nee ;)! dat maak je er zelf van -_-


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    je gaat tog neit gewoon zeggen dat je fans haat kom op zeg ik ga jouw ook niet haten omdat ej fan bent van JB. Respecteer mensee en laat ze lekker gedragen hoe zei het wille.Het is heus niet jouw Leven.Ik vind dit een overbodig topic.Srry hoor maar dit is myn Mening

    DOEI

    Dit soort topics zijn verboden en er gaat nu een slotje op


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg