• (God, ik ben met alles tegelijk bezig.)

    Ik moet dus voor een presentatie voor mekaar zien te krijgen om twee filmpjes in elkaar te photoshoppen, zonder green screen. Hoera. Impossible.
    Ik moet een drukke gang hebben, en we gaan zelf iemand uit onze kwam filmen die een presentator moet voorstellen.

    Weet iemand hoe ik dat in godsnaam moet doen?

    Kom nou allemaal niet aan met 'sony vegas pro, simpel' want ik heb daar her geld en het geduld niet voor om te downloaden, ook niet met proefversie. Believe me, I tried.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Jij wil video's bewerken in een programma dat bestendigd is voor afbeeldingen te bewerken en wilt geen software downloaden die er wel voor is gemaakt?

    Ik wens je veel succes.

    photoshop is toch voor... photo's?


    quidquid excusatio prandium pro

    Geen idee. Ik ben niet zo'n held in techniek. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Melonpan schreef:
    Jij wil video's bewerken in een programma dat bestendigd is voor afbeeldingen te bewerken en wilt geen software downloaden die er wel voor is gemaakt?

    Ik wens je veel succes.

    RainbowDash schreef:
    photoshop is toch voor... photo's?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    photoshop is toch voor... photo's?

    Videoshoppen dan?

    Dragneel schreef:
    (...)
    Videoshoppen dan?


    Welk programma gebruik je nou? Vermoed dat dat weten al heel wat helpt voor de mensen die er verstand van hebben, gezien het feit dat bewerkingsprogrammas nogal verschillend werken. Maar wat ik wel weet is dat Photoshop voor foto's is


    quidquid excusatio prandium pro

    Dragneel schreef:
    (...)
    Videoshoppen dan?

    After Effects! Daar hebbie een tool voor dingen uit greenscreens filteren :]. Ik zou 'm ergens vandaan jatten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    After Effects! Daar hebbie een tool voor dingen uit greenscreens filteren :]. Ik zou 'm ergens vandaan jatten.

    30 days trial it is.

    Uchiha schreef:
    (...)
    After Effects! Daar hebbie een tool voor dingen uit greenscreens filteren :]. Ik zou 'm ergens vandaan jatten.

    Ik hou van After Effects, ook al kan ik er nog maar heel weinig mee :9~

    @Dragneel, je kunt hem gewoon via een torrent downloaden met crack en al. Dan heb je hem voor altijd gratis :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik hou van After Effects, ook al kan ik er nog maar heel weinig mee :9~

    @Dragneel, je kunt hem gewoon via een torrent downloaden met crack en al. Dan heb je hem voor altijd gratis :Y)

    Wait, whut?

    Dragneel schreef:
    (...)
    Wait, whut?

    Zoek maar op Google: "Hoe download je torrents"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.