• Ik ben op Tumblr deze foto tegen gekomen:



    En ik zou dat soort kapsel, dat groot bolletje dus, graag eens willen proberen.
    Weet één van jullie hoe je dat best kan doen?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:42 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bind je haar vast met een lintje
    Tadaa


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Je kan volgensmij bij de claires zo'n ding kopen, Volgensmij heet dat een brownie ofzo hahaha Sorry als dat niet zo is, heb honger :') En die kan je dan in je haar doen om zo'n knot te maken, en dan een lintje er omheen binden denkik?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    GIBBEH schreef:
    Je kan volgensmij bij de claires zo'n ding kopen, Volgensmij heet dat een brownie ofzo hahaha Sorry als dat niet zo is, heb honger :') En die kan je dan in je haar doen om zo'n knot te maken, en dan een lintje er omheen binden denkik?
    Oh, zo'n dik elastiek die op een donut lijkt? :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    (...)Oh, zo'n dik elastiek die op een donut lijkt? :')

    Jaa volgensmij wel, hahah. volgensmij heet het donut dan. xd Geen brownie lololol.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Villique schreef:
    Bind je haar vast met een lintje
    Tadaa


    haha jacco (:

    O.T. Je kan dit doen met een sok. Maak hier een soort donut van en rol je haar erin...
    maar volgens mij zijn er ook van die speciale dingetjes te koop :Y)


    Miep

    Villique schreef:
    (...)Oh, zo'n dik elastiek die op een donut lijkt? :')

    Ja, met zo'n ding ^^. Ik heb hem ook nog bij de H&M gezien, hij staat ook op de site.


    The odds are néver in our favor.

    Koop een donut, rol je haar er omheen, pak een stiekje en wat schuifspeldjes en je bent klaar! :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Rol een oude sok op en je hebt een donut :Y) Doe je hoor erdoorheen, rol het op, zet het vast met bobbypins en een lintje. Klaar! Haha. Ik doe dit geregeld met één dag vies haar en het werkt prima.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dan moet je zo'n donut bij de claires kopen ^^

    Ben ik de enige die al die donut/sok-uitleg hierboven niet begrijp? :')


    You are beautiful, you are love.

    Wacht even. Je steekt je haar door een sok die op een donut lijkt en zet het dan vast met 'bobbypins'? Ik snap het nog niet echt, haha.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:26 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Wacht even. Je steekt je haar door een sok die op een donut lijkt en zet het dan vast met 'bobbypins'? Ik snap het nog niet echt, haha.


    Ik denk dat je dan eerst een gat in de sok moet knippen x3


    Alleen nog een lint er om heen en klaaar.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:28 ]


    Winter is coming.

    Pythias schreef:
    Wacht even. Je steekt je haar door een sok die op een donut lijkt en zet het dan vast met 'bobbypins'? Ik snap het nog niet echt, haha.


    Je knipt de teen van de sok eraf zodat je hem kan oprollen met een gat erin. Dan steek je al je haar erdoorheen en doe je de donut aan het eind en dan weer oprollen en vastzetten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ah, dus je moet je haarlokken over dat donut-ding doen? Goh, daar ben ik onhandig in.
    Maar toch bedankt voor de tips!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”