• Ikke willeh :[

    &als niemand deftige beginpost neemt, ik ook niet :W



    Ik lieft jullie


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Trouwens, gisteren is echt het meest geniale gebeurd.
    We waren bij mijn oom en tante, en die mensen zijn echt stinkend rijk. Ze hebben een gigantisch huis met zwembad, jacuzzi en nog een vijver.
    En mijn tante is laatst op de flonder bij die vijver gevallen en toen is haar hele onderbeen opengegaan, dus mijn pa gisteravond (toen het stikdonker was) kijken wat er dan precies aan de hand was.
    Mijn neef, nicht en ik zaten tv te kijken, en plotseling komt m'n pa weer binnen, HELEMAAL DOORWEEKT.
    Ik dacht: HOE FRIGGIN HARD REGENT HET NOU WEL NIET?
    Was m'n pa vol de vijver in gelopen x'D


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Jah, stom hea!


    Dat is inderdaad erg vreemd. Doe je ook via bol.com?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WearyEyed schreef:
    Trouwens, gisteren is echt het meest geniale gebeurd.
    We waren bij mijn oom en tante, en die mensen zijn echt stinkend rijk. Ze hebben een gigantisch huis met zwembad, jacuzzi en nog een vijver.
    En mijn tante is laatst op de flonder bij die vijver gevallen en toen is haar hele onderbeen opengegaan, dus mijn pa gisteravond (toen het stikdonker was) kijken wat er dan precies aan de hand was.
    Mijn neef, nicht en ik zaten tv te kijken, en plotseling komt m'n pa weer binnen, HELEMAAL DOORWEEKT.
    Ik dacht: HOE FRIGGIN HARD REGENT HET NOU WEL NIET?
    Was m'n pa vol de vijver in gelopen x'D


    Hahaha lol. xd


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Aaargh ik kan er echt niet tegen dat ik niet kan praten. ;c
    Er komt echt helemaal geen geluid uit mijn keel.
    D: D: D: D:
    En vanmiddag komt er allemaal visite voor mijn vader... Kan ik alleen maar fluisteren.
    En ik wil zoveel zeggen en dat kan allemaal niet.
    AARRGHH.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Adesso schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad erg vreemd. Doe je ook via bol.com?

    Ja. Bol.com zegt dat hij verzonden is, maar ik zag laatst op het journaal dat er wat problemen zijn bij Post NL, waardoor het niet allemaal even snel gaat. Dus ik ga wachten tot maandag en dan contact opnemen met bol.com


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Insidiae schreef:
    (...)

    Hahaha lol. xd

    Ik heb hem echt nog nooit zo hard uitgelachen c:
    Wat vervelend voor hem is dat zijn mobieltjes (privé en werk) nog in zijn zak zaten, dus die waren ook doorweekt...

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 11:14 ]


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Ja. Bol.com zegt dat hij verzonden is, maar ik zag laatst op het journaal dat er wat problemen zijn bij Post NL, waardoor het niet allemaal even snel gaat. Dus ik ga wachten tot maandag en dan contact opnemen met bol.com


    Ik had 'm vrijdagochtend voordat ik na stage ging besteld, en ik kreeg 'm zaterdag -gisteren, dus-, al in huis. Idk hoe laat want ik was werken. Maar hij was er wel. (: Dus dat vind ik echt slecht dat jij 'm nog niet hebt, want jij hebt 'm al eerder besteld dan mij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Hoe lang is je haar ongeveer? En wat voor krullen heb je?
    Want als je van die schattige kleine krulletjes hebt die een beetje op springveren lijken moet je 's avonds je haar wassen, een soort mouse of zo'n pompje van andrelon in doen, en dan gaan slapen. En het dan 's ochtends niet borstelen.
    Heb je wat grotere (pijpen)krullen, dan moet je 's ochtends je haar nat maken, je haar borstelen, en dan zo'n mouse/pompje achtig iets in doen.


    Geen van beide denk ik, haha. Zo zien mijn krullen eruit:


    The sun will rise and we will try again.

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Ik heb hem echt nog nooit zo hard uitgelachen c:
    Wat vervelend voor hem is dat zijn mobieltjes (privé en werk) nog in zijn zak zaten, dus die waren ook doorweekt...


    Oh dat is wel vervelend. ;s
    Maar ik zou ook echt heel hard lachen. xd


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Adesso schreef:
    (...)

    Ik had 'm vrijdagochtend voordat ik na stage ging besteld, en ik kreeg 'm zaterdag -gisteren, dus-, al in huis. Idk hoe laat want ik was werken. Maar hij was er wel. (: Dus dat vind ik echt slecht dat jij 'm nog niet hebt, want jij hebt 'm al eerder besteld dan mij.

    Ja, dat vind ik dus ook. En ik heb dus nog geen enkel liedje geluisterd, behalve LWWY en LT, en dat weiger ik ook totdat ik de cd heb, maar die heb ik nog niet. Meeeeeh (no_chears)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    030513 schreef:
    (...)

    Geen van beide denk ik, haha. Zo zien mijn krullen eruit:


    Oh. Ehm... Dan weet ik het niet... :$


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Insidiae schreef:
    (...)

    Oh dat is wel vervelend. ;s
    Maar ik zou ook echt heel hard lachen. xd

    Zelfs mijn oom en tante moesten lachen. En mijn oom is een van de serieuste mensen die ik ken. Maar mijn pa leek echt gewoon op een verzopen kat. ZOOO GENIAAL.
    Ik bedacht me vanochtend dat ik iets minder had moeten lachen en iets meer een foto ervan had moeten maken...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Zelfs mijn oom en tante moesten lachen. En mijn oom is een van de serieuste mensen die ik ken. Maar mijn pa leek echt gewoon op een verzopen kat. ZOOO GENIAAL.
    Ik bedacht me vanochtend dat ik iets minder had moeten lachen en iets meer een foto ervan had moeten maken...


    Hahaha het lijkt me echt zo grappig. Kon je vader er trouwens om lachen of niet?
    Lol, eigenlijk wel ja. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Insidiae schreef:
    (...)

    Hahaha het lijkt me echt zo grappig. Kon je vader er trouwens om lachen of niet?
    Lol, eigenlijk wel ja. ;p

    Ja, mijn pa kon er ook wel om lachen.
    En ik heb nu een leuk onderwerp voor het sinterklaas gedicht.
    Mu. Ha. Ha.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Nu ik niet meer kan praten of zingen realiseer ik me hoe vaak ik mijn stem gebruik. ;s
    En sorry, ik ben een beetje aan het zeuren. ;$


    You always have a choice in life, it's sometimes just