[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:27 ] dreams come true, nightmares to
joiners:
isardi
230710
wearyeyed
supereva
scatach
~Wie houd er nou niet van Chocola ?~
Chocolade zorgt voor een vrolijk gevoel bij mensen!
Je kunt ALLES doen met chocola !
fondue eten
opeten
in repen eten
praline's van maken
bonbons van maken
beleg van maken
ijs van maken
taarten van maken
poppen van maken
kunstwerken van maken
koekjes van bakken
of de meest bekende
EAT !!!!
~de bedoeling van deze fanclub~
heel quizlet in de CHOCOLADEVERSLAVING doppen en daarna opeten !!!
YUM
nee dat is niet de bedoeling
de bedoeling van deze club is uitkomen voor je eign mening over chocola en je verslaving delen met andere chocoladefans !!
CHOCOLADE NEWS
met het chocokrantje
YUMM !
Vrijdag 16 november 2012 ( 16/11/2012 )
Doordat onze reporter SuperEva niets leukers vond om te doen, ging ze kijken bij een topic van haar: de chocolade fan-club!
daar kreeg ze een mega-idee ! een chocolade krantje oprichten!
Andere chocoverslaafde reporters mogen leuk nieuws doorversturen via PB naar SuperEva !
much much fun!
22 november 2012
NIEUWE BIG NUTS VAN COTE D'OR : SUCCES ?
onlangs was onze reporter SuperEva in Wijnegem Shoppingcenter (Belgie) en het was Sinterklaas dag. Dat betekende dat Sinterklaas kwam en er verschillende merken hun koopwaren lieten proeven en zo meer. Ook Cote d'or was aanwezig met zijn nieuwe repen; de big nuts. De Big Nuts zijn chocoladerepen met heerlijke chocolade en grote lekkere hazelnoten. Maar was dat ook zo? Onze reporter SuperEva proefde een stukje chocolade van een reep pure chocolade met Big Nuts. Reactie:
de big nuts zijn echt lekker! Ik ben een fan van hazelnoten, zeker van die grote!
het goede was dat het echt heerlijke chocolade was enzo, maar iets minder goed is dat de chocoladerepen enorm groot zijn. Dus als je veel honger hebt en van chocolade houd: aanradertje!
WERELDRECORD LANGSTE CHOCOLADETREIN VERBROKEN!
Het wereldrecord van de langste chocoladetrein ter wereld is een paar dagen geleden in Brussel verbroken!
De organisatoren van het bouwwerk werkten voor de national chocolate week en wouden een speciale stunt doen met chocola: een gigantische chocoladetrein bouwen. Ze gingen zelfs voor het wereldrecord, dat nu is verbroken! Met maar liefst 1.285 kg belgische chocolade hebben ze een miniatuurtrein gebouwd van 34,05 meter lang. Het ding staat in het Zuidstation in Brussel. Allen daarheen!
tijdelijk filmpje over het nieuwsbericht:
-
9 nov 2012 - 19:20~Welkom bij de chocolade fan-club !~23 november 201216 nov 2012 - 17:18
Isardi schreef:
Joiner! Ik kan niet leven zonder chocola!
tnx for join the club!dreams come true, nightmares to
16 nov 2012 - 19:31Ik heb zin in chocolademelk.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
16 nov 2012 - 19:44Ik wil chocolaaaaaa.
Not feeling so good :CEn niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!
17 nov 2012 - 10:2617 nov 2012 - 10:58230710 schreef:
Ik heb zin in chocolademelk.How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
22 nov 2012 - 22:0922 nov 2012 - 22:1123 nov 2012 - 12:55