• Ik wil geen aandacht ofzo,ik wil het gewoon even kwijt.

    Nou kijk,ik zit in groep zeven en wij hebben een soort ruzieklas.Elke dag maken wij ruzie.Het lijkt onvoorstelbaar,maar het is zo.Ofwel die met die,die met die ofzo.Volgens mijn klasgenoten ben ik het altijd.Soms zelfs als ik er niets mee te maken heb.

    Probleem 1;
    Ik heb (had) een BF.Ze was heel leuk enzo,maar achter mijn rug zeggen andere vriendinnen iets over mij.Ze zeggen altijd dat ik verander als ik met dat meisje omga.Ze zeggen dat ik veel bitchy'er doe.Eerst geloofde ik het niet,maar nu echt wel.Andere kinderen van mijn klas waren een spel met stilstaan ofzo aan het doen,en zij duwt iemand die mee deed.En ja,je moest stilstaan.Dit is toch niet meer normaal?Toen is dat meisje ook nog gevallen,op harde stenen,dus ze is beginnen huilen.Mijn "ex-bf" zat de hele tijd te schelden over haar.Nu kon ik er echt niet meer tegen!Ik ben gewoon weggelopen en héél acosiaal beginnen doen.Ik ben in een hoekje gaan zitten,en ook gewoon beginnen huilen.Ik ben gewoon heel gevoelig voor dit soort dingen.Nu is het een week later,zit ze me de hele tijd uit te schelden enzo.bv.Ik was in de kleedkamer bij LO,en zij ook.Ik met mijn vriendinnen nog,en zij met de hare.De rest was al in de zaal.Ze zij; Iedereen die hier voorbij de deur komt geef ik een h-5.Ik ben net klaar,ik kom ervoorbij.Ze rolt met der ogen,zet 2 stappen achteruit en zegt; "Ieuw,bij die ni ze!" Ik voel me kut!

    Probleem 2;

    Er zit zo'n 'groepje' in onze klas,ze zijn met 5.We gingen dan met LO netbal doen.Twee ploegen kiezen dus.Ik en iemand mochten kiezen.Ik kies eerst een vriendin van mij,dan een jongen die het heel goed kan etc.Dat groepje word altijd laatst gekozen [/weet niet waarom].Ze zijn nogal chagrijnig als ze niet bij elkaar in de groep zitten.Ik probeer dus ze allemaal bij 1 te zetten.1 van hun groepje word door de andere groep gekozen,dus ik probeer de rest niet te nemen.Dan kies ik steeds andere kinderen en blijven er 2 over.Eentje van het groepje en iemand anders.Het was aan de andere groep.Zij haten me,dus zij kiezen percé dat andere mens.Dus ik moest die laatste van dat groepje kiezen.Nu is dat meisje boos op me omdat ik ze zogezegd uit elkaar gezet heb.Ik voel me kut.


    Wees dan jezelf ?


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Sorry , mn pc deed raar en ik kon de tekst niet lezen ;S


    Klote mensen daar.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Wees jezelf gewoon? Heb schijt aan die andere kindjes. Ja, ik weet dat dat moeilijk is, maar als je écht ontevreden hierover bent doe er dan wat aan!


    Life is hard and then we die

    Sorry , mn pc deed raar en ik kon de tekst niet lezen ;S


    Klote mensen daar.


    Idd --'

    Hay!
    Ik weet precies hoe je je voelt. Alleen was het dan niet echt een 'ruzieklas' het was meer echt 1 persoon. Ze zei allemaal slechte dingen over mij achter mijn rug. Ze zette eigenlijk al mijn vriendinnen tegen me op. :( Ze heeft er zelfs bijna voor gezorgd dat mijn beste vriendin mijn ex-beste vriendin werd. Dat was echt een hel voor me. Ik ben een tijdje met andere mensen omgegaan, en daarna is dat wat verbeterd. Niet met die ene persoon. Neen, daar spreek ik nu nog altijd niet tegen, (en dat allemaal is al 3 jaar geleden) maar, met de rest van mijn riendinnen wel. Misschien moet je eens met wat andere mensen omgaan? Mensen die niet bij je in de klas zitten? Als je iets kwijt wilt, stuur gerust een pb; ik weet wenk ik wel hoe je je voelt :o
    xx


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Idd --'



    Je verdient die mensen gewoon niet ;)
    Je verdient vele beter.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    het is jou fout niet dat ze apart zitten, als je in groepen moet verdelen, is de kans miniem dat je nog bij je groepje zit ><
    Ik zou je graag willen helpen, helaas ben jij de enigste dat er wat aan kan doen.
    Wees jezelf, zeg tegen je "ex-bf" dat ze niet zo gemeen mag doen tegenover anderen, dat je daar gewoonweg niet tegen kan. Schuiven ze de schuld op jou, ookal heb je niets gedaan? Negeer ze, dan stoppen ze vanzelf wel met jou er altijd uit te pikken. Als jij ze geen aandacht schenkt, is de lol er voor hun na een tijd af.
    Ik weet niet heel veel door de situatie hier te lezen, vermits ik niet meer weet van je "ex-bf" enzo, dus ik kan je moeilijk zo helpen. Moest je meer hulp willen hebben, stuur me eventjes een pb ofzo? Ik hoop dat ik je toch al beetje heb kunnen helpen.
    Mensen dat hunzelf zijn, zijn meer waard dan mensen dat hunzelf faken ;)
    <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Hay!
    Ik weet precies hoe je je voelt. Alleen was het dan niet echt een 'ruzieklas' het was meer echt 1 persoon. Ze zei allemaal slechte dingen over mij achter mijn rug. Ze zette eigenlijk al mijn vriendinnen tegen me op. :( Ze heeft er zelfs bijna voor gezorgd dat mijn beste vriendin mijn ex-beste vriendin werd. Dat was echt een hel voor me. Ik ben een tijdje met andere mensen omgegaan, en daarna is dat wat verbeterd. Niet met die ene persoon. Neen, daar spreek ik nu nog altijd niet tegen, (en dat allemaal is al 3 jaar geleden) maar, met de rest van mijn riendinnen wel. Misschien moet je eens met wat andere mensen omgaan? Mensen die niet bij je in de klas zitten? Als je iets kwijt wilt, stuur gerust een pb; ik weet wenk ik wel hoe je je voelt :o
    xx


    Dankje voor de hulp!

    Echt bedankt!

    x