Die kindjes op het einde... Aaaaaaawh... Ik zou dat echt nooit doen, m'n snoep is van mij en mij alleen... Mijn St. Maarten snoep mocht ook niemand aanraken...
Er zitten echt een paar rotkinderen bij. Vooral die twee meisjes die met een emmer gaan gooien en dat kind die zijn moeder slaat en een fles naar haar wilde gooien. Die laatsten vond ik wel echt heel lief :')
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
Ik ken de filmpjes en ik vind ze soms ook grappig, maar tegelijkertijd zegt het veel over onze maatschappij en word ik er ook wel droevig van. Je kint aan het wenen maken en het filmen om het door anderen te laten uitlachen? Eigenlijk is het echt niet zo grappig.
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
Theep schreef:
Die kindjes op het einde... Aaaaaaawh... Ik zou dat echt nooit doen, m'n snoep is van mij en mij alleen... Mijn St. Maarten snoep mocht ook niemand aanraken...
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Ik herinner me zelfs dat ik vorig jaar met sinterklaas met de zak met snoep van mijn neefje ben gaan lopen:W
Hij was toch amper een jaar oud, dus dat maakte niet veel uit.
Dit jaar zal het me niet lukken I'm afraid.
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.