• Hoi!
    Voor dansen moet ik een kort zwart broekje hebben, iets zoals dit:



    Ik ben echt in elke winkel waar ze het zouden verkopen geweest hier maar ze verkopen het niet (meer).
    Heb al wel een shirt en een panty gekocht en anders is dat geld voor niks geweest.
    Iemand een tip/alternatief dat ik misschien in huis kan hebben of zo? Het liefst voor vanavond maar ik weet dat jullie ook niet kunnen heksen.
    Lerares wil eigenlijk alles zwart hebben. Dus ik zoek iets Zwarts, waarin je kan dansen (du geen rok) en wat over een panty kan, liefst kort.
    Misschien dat ik iets zelf kan afknippen of zo -geen idee-, of weet iemand een winkel waar ze ze wel verkopen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Marktplaats, heel simpel!
    Je hebt het voor weinig geld, wat lekker makkelijk is voor alleen dansen.
    En je zoekt even op afstand en tadum, je hebt je broekje die je zo kan ophalen.


    FASHIOOOON.

    Ik mag niks van marktplaats kopen omdat m'n moeder dat niet wil. Geen idee waarom niet. Sorry, wel een goed idee en aardig dat je me helpt ;-)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Een voetbalbroekje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aiai, lenen van je moeder,buurmeisje(s), beste vriendin etc.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Blanes schreef:
    Een voetbalbroekje


    Met een panty eronder? Meh.

    Omdat het kouder wordt is dit geen goed seizoen om voor zo'n broekje te zoeken. Mag je op internetshops bestellen? Daar is vaak nog wel, hoewel het wat langer duurt voordat het aankomt. Anders kun je misschien een oud shortje zwartverven met speciale verf ofzo?


    life is awesome

    Een fietsbroekje, gewoon kopen bij een sportwinkel ofzo.


    Your make-up is terrible

    Ga naar een sportwinkel en koop daar een strak broekje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een gelijk soort model kopen, hoewel ik het ook knap dom vind dat je alles al had gekocht en dan de short er niet is. Het lijkt me dat je het short past voor je de heisa gaat kopen. Sorry, ik vind 't wel een beetje je eigen schuld. Maar goed: shirt os nog te gebruiken en panty vast ook, anders met bonnetje ruilen als 't geldig is of een soortgelijk model zoeken. Keuze genoeg, zolang je verder zoekt dan je neus lang is. Succes. *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha was al in een sportwinkel geweest. Maar heel erg bedankt dat jullie wilden helpen. Ja het is best dom van me. Ik weet dat ik nogal chaotisch en dom ben...
    En degene achter de kassa verzekerde me dat ze ze in die en die winkel ECHT verkochten. NOT.
    Heb nu een gekregen van mijn buurmeisje, ze droeg hem eigenlijk nooit en hoefde hem niet meer.
    Allemaal nog heel erg bedankt. :3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel