• De laatste dag voor de zomervakantie heb ik een jongen met wie ik een beetje aan het daten was, verteld dat ik hem niet leuk vond. Mede dankzij hem kan ik mezelf nu nemen zoals ik ben. En mede dankzij hem realiseerde ik me toentertijd dat ik er best mag zijn.
    Even een zeer korte samenvatting. Er zit meer aan dat verhaal vast, maar daar gaat het nu even niet om.
    Vandaag hoorde ik dat toen ik met hem aan het daten was, zijn vrienden dit erg afkeurde. (Dat ligt overigens niet aan mij. Ze mogen me gewoon niet for the fun of it.) Maar ondanks dat zijn vrienden ertegen waren bleef hij met me daten en voor me 'vechten'. En ik vind het echt heel erg dat ik dit vandaag pas heb gehoord. Want dat is serieus het liefste wat iemand ooit voor me heeft gedaan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Aaaaaaaawh, Maaike, dat is echt zo schattig!(bloos)


    everything, in time

    Dat is inderdaad heel leuk om te horen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jammer dat je m niet leuk vond, want blijkbaar was t wel een goede jongen (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Horizons schreef:
    Dat is inderdaad heel leuk om te horen.


    26 - 02 - '16

    PurpleCandy schreef:
    Jammer dat je m niet leuk vond, want blijkbaar was t wel een goede jongen (:

    ja inderdaad


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat lief <3


    You are beautiful, you are love.

    PurpleCandy schreef:
    Jammer dat je m niet leuk vond, want blijkbaar was t wel een goede jongen (:


    Ja inderdaad. Daar baal ik nu ook een beetje van. Hij is zo lief en perfect, maar ik vond en vind hem gewoon niet leuk...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Awh, dat is echt heel erg lief!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    How cute ='D


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    How cute ='D


    •*• Lululu •*•

    Omnivium schreef:
    Wat lief <3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Junns schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Daar baal ik nu ook een beetje van. Hij is zo lief en perfect, maar ik vond en vind hem gewoon niet leuk...

    Jammer maar helaas. Alleen omdat hij een leuk vriendje zou zijn, betekent nog niet dat hij dat ook hoeft te worden natuurlijk. Het is in elk geval wel lief ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    How sweet:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Na'aawh, echt super lief.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hoe lief... Je kan er niks aan doen dat je niet meer op hem bent


    Spoiler alert: you will save yourself