• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    'Het zou wel leuk zijn, niet waar?' Ik glimlachte naar haar. 'Awh, toe, ik lig net zo lekker.' Ik maak een pruillipje en blijf haar aankijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Hij pruilt heel schattig en mijn hart smelt. 'Ahw, okay. Omdat jij het bent.' Ik sluit mijn ogen, en voel zijn blik op me branden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Mooi zo,' ik trek haar weer tegen me aan, en sla mijn armen om haar middel. Ik druk een kusje in haar nek en sluit daarna mijn ogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Mijn adem wordt rustig en regelmatig, en het gevoel van zijn lichaam tegen de mijne voelt heerlijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik merk dat Caitlynn in slaap is gevallen, ik leg even een deken over ons heen en sluit ook weer mijn ogen. Binnen een paar seconde val ik ook in slaap.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ma topics]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    (mijn topics, er komt zo een berichtje voor Louis, was dit weekend op vakantie en kwam er in het huisje pas achter dat er geen internet was:$)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:21 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Louis William Tomlinson

    Ik schrok even toen ze boos werd. Ik kon er natuurlijk wel inkomen, er werd zo vaak naar mij gekeken en dat was niet altijd fijn. Gelukkig veranderde ze bijna gelijk weer van boos naar niet boos en ik grijnsde om het feit, dat ze voor mij een uitzondering zou maken.
    'Sorry, het is gewoon moeilijk om niet naar je te kijken,' zei ik met een knipoog en ik betrapte mijzelf erop dat ik dat echt meende. Ik was niet echt het persoon dat binnen vijf tellen verliefd op iemand werd, maar Cicaro was wel een heel lief en mooi meisje. Tot nu toe was er nog niks aan haar dat ik niet leuk vond.
    Ik ging snel naast haar zitten en keek naar het script in haar handen. Mijn ogen vlogen even over de tekst.
    'School, ook eens leuk voor de verandering,' lachte ik. De leraren waren meestal niet erg blij met mij en eigenlijk vond ik het wel best dat ik hun niet meer op mijn dak kreeg wanneer ik weer eens gek deed.


    Cicaro Amare Dorado

    'ik haat dat echt, dat alle series met hetzelfde beginnen, waarom beginnen ze niet gewoon eens midden op straat dat twee mensen elkaar tegen komen en elkaar zo haten omdat daar op straat iets is gebeurt dat ze elkaar wel willen vermoorden. op een zekere dat gebeurt dat ook en dan wordt een andere klasgenoot aangewezen als dader' zei ik terwijl ik Louis even aankeek, daarna las ik verder in het script. het was zo standaard dat je je tekst niet eens hoefde in te studeren. 'maar we moeten ons zo omkleden voor de eerste scene, dus ik kijk even wat ik aan moet.'

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 17:13 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [abì]

    Tarid Heilo
    Samen liepen we naar een kleedkamer. Ik pakte mijn script uit mijn tas die over mijn schouder hing en zette hem op de grond. Onze personages ontmoeten elkaar op de gang, en botsen tegen elkaar op herinnerde ik me. Mijn personage heet Solveig en die van Niall Rowan. 'Zal ik maar beginnen?' vraagt hij. “Rowan rent door de gang omdat hij anders te laat in de les komt." begint hij met voorlezen. "Solveig komt net de klas uitgelopen om iets op te halen, ze ziet Rowan rennen en zwaait even. ‘Hoi Rowan, te laat?’ vroeg ze sarcastisch.” ga ik verder.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:00 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [+ mijn topics]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    mijn topics


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    'Solveig komt net de klas uitgelopen om iets op te halen, ze ziet Rowan rennen en zwaait even. "Hoi Rowan, te laat?" vroeg ze sarcastisch.' vervolgt Tarid me. Ik heb de neiging om te grinniken, maar ik weet dat dat niet kan straks voor de camera, dus probeer ik het te onderdrukken.
    '"Haha, grappig hoor Solveig," antwoord Rowan als hij dichter bij is. Hij moet nog iets uit zijn kluisje pakken, die tegenover het klaslokaal zit. Verwoed begint hij te draaien aan het slot en word boos als het niet lukt. "Stom kut kluisje! Ga open!" Hij geeft een klap, maar ook dat werkt niet.' Ik kijk Tarid aan, want zij is weer.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Tarid Heilo
    “‘Haha, grappig hoor Solveig,’ antwoord Rowan als hij dichter bij is. Hij moet nog iets uit zijn kluisje pakken, die tegenover het klaslokaal zit. Verwoed begint hij te draaien aan het slot en word boos als het niet lukt. ‘Stom kut kluisje! Ga open!’ Hij geeft een klap, maar ook dat werkt niet.” Niall kijkt mij aan en ik lees verder. “‘Moet ik Oliver halen?’ En ze moest grinniken om haar eigen grapje. Toen liep ze naar haar eigen kluisje een paar meter verderop. ‘Kijk, je kan het ook gewoon rustig doen dan werkt het wel,’ zei ze terwijl ze haar kluisje openmaakte.”


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?