Gisteren ben ik 18 geworden en eigenlijk zag ik heel erg op tegen deze dag, want 18 is in mijn ogen....oud.
Als je 18 bent ben je echt volwassen, je mag autorijden, sterke drank drinken, je hebt nergens meer toestemming voor nodig en je moet alles zelf gaan betalen. maar ik voel me nog helemaal niet volwassen en dat wil ik ook niet.
Toch was gister echt de beste verjaardag ooit
Het begon vrijdagavond met een etentje bij de Oriëntal Fusion, wat één van mijn favoriete restaurants is. Zaterdagochtend zat ik om 8uur klaar achter de computer om, om 10uur One Direction kaartjes te scoren en dat is samen met TessaRose en WearyEyed gelukt! En het zijn nog geweldige hot tickets ook! Mijn ouders betalen daaraan mee wat een deel van mijn cadeau was. Pas na de hyperheid van de kaartjes had ik tijd voor èchte cadeautjes: van mijn zus en haar vriend kreeg ik 2 badeendjes (die spaar ik) en een poster, van mijn ouders kreeg ik een kaart waarop stond dat ik nog even tot 14.00 uur moest wachten op mijn cadeau. Toen had ik al een vermoeden, en dat werd bevestigd toen ik 's middags thuis kwam van taart&slingers halen. Mijn moeder zei dat ik om 2uur klaar moest staan met mijn jas en schoenen aan omdat ik mijn eerste rijles zou krijgen. Ik heb het hele jaar al geroepen dat ik het nog niet nodig vind om mijn rijbewijs te halen en dat ze daar maar mee moesten wachten tot mijn 19e (ten eerste is autorijden weer zo'n wolwassenheidsdingetje en ten tweede vind ik het voorlopig gewoon echt niet nodig). Maar mijn ouders wilden het toch nu doen omdat lessen steeds duurder worden en ze hoopten dat ik me toch wel zou bedenken. Om 2uur stond dus de lesauto op de stoep waar één van mijn beste vriendinnen uitstapte en een iPad in mijn neus duwde om foto's te maken (ik had nog zo aan mijn ouder gevraagd of ze dat alsjeblieft niet wilde doen....). Nu hebben mijn ouders deels gelijk gekregen; ik vond het rijden echt enorm leuk maar ik vind het nog steeds onnodig.
Na de rijles kwam de visite en heb ik voor de rest een hele gezellig middag gehad en hele toffe cadeaus gekregen.
Dat was even een lang verhaal wat voor jullie waarschijnlijk absoluut niet interessant was maar ik wilde het even delen omdat ik zo blij ben
Dus, hoe was jullie dag gisteren/je laatste verjaardag/het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen?
[ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:24 ]
"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran