• Hmm.. Hey hallo..
    Ik heb een gedicht gemaakt, gewoon.. een serieuze. Dus geen grappige.. Hier kun je niet echt om lachen, tja... Ik waardeer je het echt als je even kijkt.. Dat vindt ik echt respectvol van je... En laat het liefst een lief reactie achter.. Waar het gedicht overgaat? Dat merk je als je het zelf leest..

    Klik hier als je denkt dat je zo lief en respectvol bent. Ik ga je natuurlijk ook bedanken als je het leest en een respectvolle reactie achterlaat..

    Groetjes, ik.

    En sorry dat het topic al meerdere keren bij de forum Gedichten promoten staat.. Ik heb perongeluk op mijn slome computer een paar tien keer op het knopje gedrukt die de topic aanmaakt.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:32 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Omg, er zijn hier 4 topics van O.o
    Foutje?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jij denkt ook, laten we meteen vijf topics aanmaken? Hehe :'D
    Ik zal zo even lezen.

    l'Edit: Kanker is verschrikkelijk. Ik heb veel familieleden die het hebben of hadden en woensdag is een meisje op mijn school eraan overleden. Ik snap hoe je je voelt.
    Het gedicht zelf vind ik niet zo bijzonder. Die eerste twee regels lees je wel vaker en zijn dus niet erg origineel. Ook laat je sommige regels rijmen en andere niet, er zit niet echt een ritme in. Er staan ook wat foutjes is:
    - gevoelt moet gevoeld zijn
    -Je kan niet 'gaat van binnen verrot' zeggen. Of je gaat verrotten, of je bent verrot. Daarbij vind ik verrotten een beetje een vreemde woordkeuze.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:38 ]


    i put the fun in funeral

    Ik heb de andere topics gesloten.

    En je link klopt niet helemaal ='D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:30 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    O, klopt ie niet?


    Some people are art and do art at the same time

    De link werkt trouwens niet...
    Die was laat.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:31 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zal hem veranderen, wacht even.


    Some people are art and do art at the same time

    Symptoms schreef:
    Hmm.. Hey hallo..
    Ik heb een gedicht gemaakt, gewoon.. een serieuze. Dus geen grappige.. Hier kun je niet echt om lachen, tja... Ik waardeer je het echt als je even kijkt.. Dat vindt ik echt respectvol van je... En laat het liefst een lief reactie achter.. Waar het gedicht overgaat? Dat merk je als je het zelf leest..

    Klik hier als je denkt dat je zo lief en respectvol bent. Ik ga je natuurlijk ook bedanken als je het leest en een respectvolle reactie achterlaat..

    Groetjes, ik.

    En sorry dat het topic al meerdere keren bij de forum Gedichten promoten staat.. Ik heb perongeluk op mijn slome computer een paar tien keer op het knopje gedrukt die de topic aanmaakt.


    Zo klopt ie normaal wel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké, veranderd. Probeer nu.


    Some people are art and do art at the same time

    Descartes schreef:
    Jij denkt ook, laten we meteen vijf topics aanmaken? Hehe :'D
    Ik zal zo even lezen.

    l'Edit: Kanker is verschrikkelijk. Ik heb veel familieleden die het hebben of hadden en woensdag is een meisje op mijn school eraan overleden. Ik snap hoe je je voelt.
    Het gedicht zelf vind ik niet zo bijzonder. Die eerste twee regels lees je wel vaker en zijn dus niet erg origineel. Ook laat je sommige regels rijmen en andere niet, er zit niet echt een ritme in. Er staan ook wat foutjes is:
    - gevoelt moet gevoeld zijn
    -Je kan niet 'gaat van binnen verrot' zeggen. Of je gaat verrotten, of je bent verrot. Daarbij vind ik verrotten een beetje een vreemde woordkeuze.


    O, dankjewel voor je mening & je verbeteringen! Ik zal er aan werken..


    Some people are art and do art at the same time