• hj,
    Vanochend heb ik twee kaartjes voor 1D bestelt en moest toen wachten op een bevestingsmailtje. Ik weet dus nog altijd niet of ik kaartjes heb en dat is best vervelend. Is er nog iemand aan het wachten op zo een mailtje of heeft iemand er zo al een gehad ???


    Music only makes me stronger...

    Topic duizend over die kaartjes. Vraag het in het algemene topic.


    i put the fun in funeral

    wij hebben ook een tijd op die mail moeten wachten. En dat is vrij logisch, sinds er echt een invasie was vanmorgen op de site haha. Geduld ! en als er problemen zijn dan stuur je gewoon een mailtje naar de site waar je de tickets hebt gekocht.

    Ik heb mijn mailtje nog niet aangekregen, maar om zeker te zijn kan je gaan checken op teleticketservice. Ga naar de site en log in. Klik dan op ticketstatus en als het goed is staat er dan de datum van de bestelling enzovoort, bij details kan je ook je plaatsen bekijken. Niet paniekeren en gewoon wachten op het mailtje, ze moeten duizenden mailtjes versturen dusja.

    En indd, algemeen topic was handiger geweest. :Y)

    Gaan we weer...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Algemeen topic omtrent dat concert bestaat, daar kan je over wat vanalles praten. Klik hier!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hier is een algemeen topic voor, dus daar kun je dit neerzetten. Hier komt een slotje op.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.