• - Ik wil geen ruzie beginnen, ik wou dit gewoon even ergens kwijt omdat ik niet veel nodig heb om me kut te voelen. -
    Op twitter gaf een meisje nogal rude haar mening over Harry en zijn tattoos. Als ik dan mijn mening geef over één van Justins nieuwe tattoos - die uil - zegt ze dat ik niet meteen zo in de verdediging moet schieten. Want 'ze bedoelde het niet slecht' dus moest ik niet naar haar toe komen met mijn bullshit. Dan volgt er een tweet over het feit dat enkel accounts met weinig followers - ik heb er 700 zij rond de 4000 - altijd ruzies zoeken en stomme bitches zijn. Daarna tweet ze nog iets in de trend van justins owl tattoo > harrys bird gace tattoo. Haar laatste tweet zegt nu 'did that one on purpose, let's wait and see'.
    Sorry, maar dan denk ik echt 'mens waar ben je mee bezig'. Als jij je mening geeft op een plaats waar iedereen het kan zien, mag ik dat toch ook? Ik begrijp nu wel waarom mensen zo'n verkeerde indruk hebben van Justin of One Direction gewoon door hun fans.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:49 ]


    Save me from myself.

    Hey, chillax. Dat soort mensen zijn alleen maar uit op discussies/ruzie en genieten daar alleen maar van. Ga er niet verder op in en laat haar links liggen.

    In dit soort situaties maak ik altijd een grote bak popcorn voor mezelf en leun achterover terwijl ik continu op refresh druk. :)


    Life is hard and then we die

    Silverlance schreef:
    Hey, chillax. Dat soort mensen zijn alleen maar uit op discussies/ruzie en genieten daar alleen maar van. Ga er niet verder op in en laat haar links liggen.

    Ik heb alleen gezegd dat ik geen ruzie wilde zoeken, dat ik alleen mijn mening gaf, want zij deed dat ook. (:


    Save me from myself.

    Nu vraag ik me af wie er heeft 'gewonnen '. :'D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 0:14 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Nu vraag ik me af wie er heeft 'gewonnen '. :'D

    Gewonnen? :3


    Save me from myself.

    Just calm down, take a sigaret or some chips or some popcorn and just say "Fuck you" i have food.

    komop zeg! wat een onzin verkoopt dat mens!
    (heb het niet over jou maar over dat 4000 followerding)


    dreams come true, nightmares to

    PUKKELxDING schreef:
    In dit soort situaties maak ik altijd een grote bak popcorn voor mezelf en leun achterover terwijl ik continu op refresh druk. :)


    Haha inderdaad. En als zo'n mens ruzie wilt kan ze die krijgen
    alleen ben ik dan diegene die zich er niet druk om maakt en het
    laatste lacht :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    My my, da's niet eens een facepalm waard *rubs eye*. Waar ge al niet ruzies om kunt hebben..


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    In dit soort situaties maak ik altijd een grote bak popcorn voor mezelf en leun achterover terwijl ik continu op refresh druk. :)


    26 - 02 - '16

    Go to the light and see Jesus, both of you.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    PUKKELxDING schreef:
    In dit soort situaties maak ik altijd een grote bak popcorn voor mezelf en leun achterover terwijl ik continu op refresh druk. :)

    hahahah

    maar ja, dat klopt wel, de meeste fans zijn zo freaking egoïstisch en onaardig.. Die verpesten het gewoon voor het hele fandom, terwijl er ook zijn die zich dood ergeren en gewoon normaal hun idool/idolen willen supporten

    Dus als ik het nu goed begrijp zei zij iets slecht over Harry Styles en jij zegt in antwoord daar op iets over Justin Bieber? (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    HEAVYRAIN schreef:
    Dus als ik het nu goed begrijp zei zij iets slecht over Harry Styles en jij zegt in antwoord daar op iets over Justin Bieber? (cat)



    Hahahahahah OMGGG moest lachen om je reactie :)(lol)

    tja dan zoek je gwn ruzie als je dat doet ja. (lol) Hoe bedoel je er wordt iets slechts over Harry Styles gezegt dan ga je op de beurt iets slecht zeggen over Justin Bieber??xDxD