• Wanneer gebruik je nou grote of grootte?
    Het is iets heel kleins, maar ik doe het zo vaak fout D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou, het is een grote boom en de grootte van een boom. Als ik het juist heb tenminste.


    Your make-up is terrible

    Grootte is meestal een zelfstandig naamwoord en grote is een gevoeglijke naamwoord dat is alles wat ik erover weet haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    @Assassin en @Cavallo,
    Bedankt nu snap ik het c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cavallo schreef:
    Grootte is meestal een zelfstandig naamwoord en grote is een gevoeglijke naamwoord dat is alles wat ik erover weet haha


    Gevoegelijk? Bedoel je niet bijvoeglijk?

    En grote is bijvoeglijk omdat je bijvoeglijke naamwoorden altijd zo 'klein' mogelijk schrijft. Zo min mogelijk letters.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Nou, het is een grote boom en de grootte van een boom. Als ik het juist heb tenminste.

    Thissss,


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Endure schreef:
    (...)

    Gevoegelijk? Bedoel je niet bijvoeglijk?

    En grote is bijvoeglijk omdat je bijvoeglijke naamwoorden altijd zo 'klein' mogelijk schrijft. Zo min mogelijk letters.

    Ik wist dat zo klein mogelijk opschrijven bij een bijvoeglijke naamwoord nog niet tot een week geleden bij Nederlands les. Raar dat ik het nooit echt eerder in lessen heb gehad.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)
    Ik wist dat zo klein mogelijk opschrijven bij een bijvoeglijke naamwoord nog niet tot een week geleden bij Nederlands les. Raar dat ik het nooit echt eerder in lessen heb gehad.


    Woow, das best ernstig, dat leerde ik in groep 8 al.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daemon schreef:
    (...)
    Ik wist dat zo klein mogelijk opschrijven bij een bijvoeglijke naamwoord nog niet tot een week geleden bij Nederlands les. Raar dat ik het nooit echt eerder in lessen heb gehad.


    Ik heb het ook maar eens gehad in de tweede of de derde, er tussen door gegooit bij de les.


    Your make-up is terrible

    Jeetje, ik merk wel dat veel mensen vaak echt slechter les hebben gehad op de basisschool D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.