• Hi, ik ben nieuwsgierig, ik wil heel graag de glossybox, kan iemand mij helpen daarmee? Ik ben benieuwd hoe dat werkt dat je het aan je eigen kan aanpassen, hoe je het zelf wil.. Heeft iemand de glossybox en kan die mij helpen?

    Thanks!!


    live the life you love

    En dat is?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    En dat is?


    Elke maand vijf beautyproducten als een soort testers, en dat kan je dan naar je eigen smaak aanpassen. Kan je doen op www.glossybox.nl, ik snap het alleen niet precies en het staat niet duidelijk aangegeven..


    live the life you love

    Nee, kan je niet aan jezelf aanpassen. Je krijgt per maand gewoon iets randoms opgestuurd, maar er zitten wel altijd goede dingen in van topmerken enz, natuurlijk nooit de echt grote formaat (hoewel, heel soms wel)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cavallo schreef:
    Nee, kan je niet aan jezelf aanpassen. Je krijgt per maand gewoon iets randoms opgestuurd, maar er zitten wel altijd goede dingen in van topmerken enz, natuurlijk nooit de echt grote formaat (hoewel, heel soms wel)


    Graag ontvang ik producten die bij mij passen. Wat kan ik doen?

    Wij streven ernaar om GLOSSYBOX aan jouw individuele wensen en smaak aan te passen. Het is daarom belangrijk dat je jouw individuele beautyprofiel zorgvuldig invult. Je kan je individuele beautyprofiel eenvoudig aanpassen in je account. Ervaren beautydeskundigen en stylisten stellen zo een ideaal scala aan producten samen.


    Dit staat er op de site namelijk...


    live the life you love

    0-0 is het gratis?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    0-0 is het gratis?


    Voor niets gaat de zon op, nee 14,95 per maand.


    live the life you love

    awkw4rd schreef:
    (...)

    Dit staat er op de site namelijk...

    Mijn zus krijgt die ook maar die kan niet zelf kiezen oid? mja


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Je kan niet zelf kiezen, je krijgt gewoon een soort miniatuur-modellen opgestuurd en deze zijn voor iedereen per maand hetzelfde. Kleur kan bij nagellak wel verschillen bijvoorbeeld. Heel soms zitten er ook grote modellen in, maar vaak komt dit niet voor. Voor de prijs die je eraan uitgeeft, is het echt een hele leuke doos, vooral omdat de inhoud vaker meer waard is! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ze passen het aan je aan door geloof ik als je dingen op je profiel invult over kleur van bijv. foundation.


    The night is dark and full of terrors.