• Omdat wij over ongeveer 3 weken met school in Engeland zijn en naar Stonehenge gaan hebben we er vandaag bij tekenen een documentaire over gekeken

    Nu ben ik daar ontzettend in geinteresseerd, helaas kon ik de documentaire niet zo goed volgen
    Want hij was in het Engels en die man sprak erg onduideiljk, de beeldkwaliteit was slecht, ik zit in een heel drukke klas bij tekenen en we hadden niet genoeg tijd.

    Dus nu wil ik hem eigenlijk nog een keer kijken
    Maar ik kan geen goede versie vinden, het liefst met ondertiteling
    Iemand die mij kan helpen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vraag anders een keer aan je leerkracht of je het thuis nog eens mag bekijken?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Volgens mij heeft National Geographic wel meer dan één documentaire over Stonehenge, dus ik denk dat het nog best wel lastig zal worden om de juiste te vinden. :x

    Dit is een heel kort filmpje op de Nederlandse NatGeo website (ik neem dus aan dat het Nederlands is, al heb ik het niet gekeken). Op YouTube kun je ook veel vinden, zoals bijvoorbeeld dit, maar als je echt ondertiteling wilt zul je waarschijnlijk moeten kijken of je de dvd ergens kunt kopen of huren, of -als jullie hem op school tenminste niet via internet hebben gekeken- hem van je docent kunt lenen zoals Ancora al zei.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zoals jullie al zeiden vandaag na de les even naar de docent toe gegaan en heb de link gekregen
    Vanavond lekker kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one