• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    'Sure' zeg ik.
    Ik blaas weer wat rook uit..


    El Diablo.

    (You forgot THE onkle
    Brad
    Ik grijns even en begin de meisjes te bekogelen.
    Ineens til ik haar op en hoor Dewi roepen waar we heen gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    jeffrey

    Ik grinnik en trek Dewi bij mij op schoot.
    'Zo, dus wat gaan wij doen?' grijns ik..


    El Diablo.

    Brad
    Ik grijns even en plof op een ligstoel in de tuin. Ik trek Nora op mijn schoot en we kijken naar de sterren.
    "je bent knap" zeg ik zacht en zwoel in haar oor .

    Dewi
    Ik grijns even "we kunnen verstoppertje doen, of tikkertje"grijnzendd en lachend kijk ik hem aan.
    "of drank pakken"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik.
    'Drank is al hier babe' zeg ik in haar oor en druk een kusje op haar oorlel..

    Nora

    Ik giechel even.
    'Jij ook' zeg ik..


    El Diablo.

    Brad
    Ik grijns even en druk een kusje op haar wang.
    "niet zo verlegen dame. En hoe oud is deze prinses?"vragend kijk ik haar aan terwijl ik haar stevig vast houd.
    Ik had wel liefde in me, maar niet voor 1 persoon, gewoon voor meerdere en geld verdienen.

    Dewi
    Ik grinnik en huiver even door zijn aanraking. "cocktail?" lachend kijk ik hem aan en als hij knik sta ik op.
    Ik pak twee cocktail glazen en zie Nora op schoot bij Brad. "nieuw liefdeskopel"grijns ik naar Jeffrey.
    Ik maak mijn zelfverzonnen cocktail en geef het. "hopelijk smaakt de coctail Dera" ik grinnik even.
    Samen met Nora ( waarmee ik al sinds de box bevriend was) hadden we het verzonnen nen een naam gegeven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik, en neem een slok.
    'Lekker, net zoals jij' grijns ik, en knipoog naar haar..

    Nora

    Ik grijns naar hem en leun tegen hem aan.
    '16' zeg ik, en glimlach lief.


    El Diablo.

    Brad
    Ik glimlach en druk haar tegen me aan. De perfecte leeftijd.
    " je bent lief, echt ik wil je beter leren kennen als jij dat ook wilt" ik voel mezelf blozen toch handig want daarop vielen meisjes vaak. " zie je dat?" Ik wijs naar een vallende ster.

    Dewi
    Ik grinnik even, hoezo hijflirte. Ik vond het niet erg en voor Nora vond ik het ook leuk.
    " zullen we met zijn allen een keer dubbeldaten.? " stel ik voor en kijk hem lief aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik knik, en kijk haar recht in haar ogen aan.
    'Alleen als wij eerst een keer daten' grijns ik, en kijk haar aan met de, wat mensen noemen "De hypnotiserende blik". Werkt altijd..

    Nora

    Ik knik en glimlach.
    Ik kijk naar de ster, en een 'wow' verlaat mijn mond..


    El Diablo.

    Dewi
    Glimlachend knik ik en verdrink in zijn ogen.
    " je hèbt mooie ogen" glimlach ik en druk een kus op zijn wang.

    Brad
    I grinnik even. " sluit je ogen en doe een wens" zeg ik zacht en zwoel in haar oor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik, en streel haar haar uit haar gezicht.
    'Weet ik toch' lach ik, en knipoog weer..

    Nora

    Ik lach en sluit mijn ogen even.
    Na een tijdje keek ik hem weer aan en grijns..


    El Diablo.

    ( reageer plzz met Ben.....
    Dewi
    Ik grinnik " eigendunk" grijnzend glij ik met mijn hand onder zijn tshirt en zie hem huiveren.

    Brad
    Ik glimlach " hopelijk heb je iets moois gewenst?" Ik pak haar hand vast
    ( drankje innemen brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik huiver even en grijns.
    Ik duw haar zacht op de bank en hang boven haar..
    'Misschien een beetje' zeg ik grijnzend.

    Nora

    Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    'Inderdaad' glimlach ik..

    Ben

    Ik knik, en zucht even.
    Ik kijk voor me uit..


    El Diablo.

    Lizz
    ik voel me rot , Kurt heeft me geholpen met, met alles en ik heb het gevoel dat ik helemaal niets goed doe ofkan doen" zeg ik zacht.
    Normaal zou ik alles tegen Mitch zeggen maar dit keer kon ik het niet.

    Brad
    Ik grinnik "en ik hoop ovoor je dat het uitkomt wat het ook mag zag.
    Ineens hoorde ik uit een andere tuin muziek komen. Met een grijns stond ik op "mag ik deze dans van u?"zeg ik en buig licht en steek mijn hand uit.

    Dewi
    Ik glimlach "of een beetje veel" ik glij langzaam richting zijn broek met mijn hand en zoen hem.

    [moet zo eten en omkleden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Paintball schreef:
    Finn Hudson

    'Is goed, bel maar als er iets is.' riep ik Blaine na, wat hij nog hoorde. Ik keek naar Emily die lief kirde en lachte om haar. 'We gaan dadelijk even zwemmen, eerst even in bad jij.' zei ik plagend tegen haar, waarna ik haar optilde en het badje voor baby's viel liet lopen en Emily er in stopte. Ze begon meteen met het water te spetteren waardoor ik nat werd. Ondeugend lachte ze, waarna ze met haar handje in het water sloeg zodat ik nat werd. 'Zit jij pappa te pesten?' vroeg ik verontwaardig en lachend, waardoor ze weer kirde. Ik hoopte maar dat het goed kwam met Blaine en Kurt.

    Kurt Hummel

    Een tijdje had ik voor me uit gestaard en was het doorgedrongen wat ik had gedaan. Ik zag het precies helder nu en ik wist dat ik een fout gemaakt had, het was allemaal mijn schuld. Ik had gewoon geflirt met een andere jongen. Het stomste was dat ik het zelf half niet door had wat ik deed. Op dat moment leek het gewoon onschuldig en niet belangrijk en ik was zo niet. Ik flirtte nooit met anderen dan met Blaine. Maar ik was gewoon blind geworden door mijn onzekerheid. Ik voelde me zo vreselijk schuldig en rot. Er ontstonden tranen in mijn ogen, waarna ik naar mijn mobiel keek. 'Blaine, het spijt me! Ik weet dat ik het niet goed kan praten, maar laat het me gewoon uitleggen. Ik hou van je! Kurt.' sms'te ik nu al voor de tweede keer in een korte tijd. Vaak als Blaine en ik ruzie hadden sms'ten ik hem tientallen keer en wist ik dat hij er nooit op antwoordde, maar toch kon ik het niet laten om te sms'en. Ik zuchtte gekweld, waarna ik weer naar de villa liep, hopend om Blaine daar te treffen. Tijdens de wandel dacht ik diep na, ik wist dat ik fout was en zag het op dat moment gewoon niet. Ik had maar half door dat ik aan het flirten was en had helemaal niet aan de consequenties gedacht. Trouwens, die jongen kon absoluut niet tippen aan Blaine. Ineens schoot me iets binnen, het was alsof ik een flashback kreeg. Ik herinnerde me nog toen we in de Starbucks zaten, Blaine was afwezig en deed vreemd. Ik ging die avond met Damon en Sebastian mee, en Blaine dacht dat ik Damon leuk vond. Hij was jaloers en ging daardoor vreemd.. Ineens stopte ik lopen en keek ik geschrokken voor me uit. Blaine's reden was dat hij jaloers was, daarom ging hij vreemd. En nu was hij ook jaloers.. Zou hij? - Nee Kurt! Stop met jezelf gek te maken!' beet ik mezelf streng toe in mijn hoofd, waarna ik weer verder liep naar de villa. Nergens was hij te bekennen, in de villa. Ik zocht hem overal omdat ik het uit wilde leggen, maar hij was nergens te bekennen. Paniek schoot er nu door me heen omdat hij hier niet was. Hij ging vreemd. Ik wist het honderd procent zeker nu! De tranen gleden nu over mijn wangen en ik voelde een hele erge pijnlijke steek door mijn hart en greep uit paniek mijn mobiel en sms'te Blaine. 'Waar ben je?' sms'te ik achterdochtig, wetend dat ik toch geen antwoord kreeg. Al snikkend liep ik naar mijn kamer, hij lag nu vast met iemand anders in bed. Nu voelde ik constant pijnlijke steken in mijn hart waardoor de tranen geruisloos over mijn wangen gleden. Dit gevoel was het meest vreselijke gevoel op de hele wereld, het gevoel dat je werd bedrogen door de liefde van je leven.. 'Bella?' vroeg ik zachtjes en verstikt door tranen, het was donker in de kamer dus ik wist niet of ze sliep.


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde een zachte stem, maar toch genoeg om me wakker te krijgen. Slaperig opende ik mijn ogen en keek gelijk naar de klok. Blijkbaar heb ik een hele middag geslapen, maar ik voelde me wel helemaal goed. Uitgerust en gekalmeert. Ik draai mijn hoofd richting de stem, waar het vandaan kwam en zag Kurt in de deuropening staan. Zijn gezicht kon ik half zien, aangezien in de kamer donker was en nu de deur open was en licht door de kamer scheen. Ik maakte een 'hmm' geluidje' dat ik wakker was en kreunde zachtjes en ging rechtop zitten. Ik voelde me nu lekker in mijn vel en had gewoon rust van iedereen. Nu kon ik gewoon helder denken en kon ik zo alles op een rijtje krijgen. Wat slaap toch met je doet. 'Kurt' wat is er?' vraag ik nog slaperig en wenkte dat hij naast me meost komen gaan liggen. Dat deed Kurt en ging naast me liggen. Ik kroop naar hem toe en zag dat hij aan het huilen was. Meteen was ik bezorgd en sloeg mijn armen gelijk om hem heen. 'Kurt, wat is er?' vroeg ik nu bezorgd en veegde zijn tranen weg.

    Blaine Anderson:

    Zuchtend liep ik naar de strand en ik hoorde net nog wat Finn zei. Als er wat was ging ik hem gewoon bellen. Nog een zucht verliet uit mijn lippen en ik plofte op het zand. Ik keek nu naar een rustige zee die met het zand speelde en het meenam. Ik wou gewoon even alleen zijn en rusten. Ik voelde twee achter elkaar smsjes en ik pakte mijn mobiel. Ik las de eerste smsje van Kurt en zuchtte weer. Daarna de twee op volgende en deed mijn mobiel weer in mijn zak. Hij redde het wel zonder mij, dan kon hij gewoon naar die jongen en verder flirten. Ik was echt boos op Kurt. Ik ging het toch ook niet doen? Even een jongen of een meid flirten en even je ego strelen of wat dan ook. Ik was op dit moment gewoon boos en had helemaal geen zin in Kurt. Ik deed mijn armen om mijn benen heen en zette mijn hoofd op mijn armen als steun. Ik keek vervolgens naar de zee en het kalmeerde me en maakte me rustig. Ik zou hier wel eent tijdje zitten en sávonds wel met Kurt praten.


    One Who Travels A Higher Path.