Wiarda schreef:
Leuk! Deed me denken aan het kortste, verdrietigste verhaaltje ooit, van zes woorden.
"For sale;
Baby shoes. Never worn."
Dat is afhankelijk hoe je het bekijkt. Het kan ook zijn dat het schoenen zijn voor een jongetje, terwijl de familie een meisje heeft gekregen. Of dat de schoentjes nog te klein waren waardoor het kindje ze niet kon dragen. Dat zijn speculaties die je krijgt doordat er maar 6 woorden zijn en je zelf moet bedenken wat er is gebeurd
Dat is afhankelijk hoe je het bekijkt. Het kan ook zijn dat het schoenen zijn voor een jongetje, terwijl de familie een meisje heeft gekregen. Of dat de schoentjes nog te klein waren waardoor het kindje ze niet kon dragen. Dat zijn speculaties die je krijgt doordat er maar 6 woorden zijn en je zelf moet bedenken wat er is gebeurd
Dat is natuurlijk waar, maar ik denk dat het ook aardig moeilijk is om iets te schrijven van zes woorden dat alleen als iets zieligs geïnterpreteerd kan worden.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.