• ... want het Halloweenmonster is jarig! *O* Ik besef me nu opeens dat ik twee jaar geleden hier gekomen ben. Maakt dat me het monster van Quizlet? (krul)

    Dus, dat wilde ik even zeggen. Hooray. Hebben jullie tot nu toe een fijn Halloween gehad? (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yaay, gefeliciteerd ;D
    Ik heb echt een hele saaie Halloween :c Er is helemaal niets Halloween-achtigs op tv of zo :/


    Caution first, always.

    You're a monsterrr! *O*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Gefeliciteerd. :'D
    Nah, ik doe niet aan Halloween, en eigenlijk de buurt waarin ik woon ook niet, dus dat zou sowieso nogal saai zijn geweest. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Simm schreef:
    Yaay, gefeliciteerd ;D
    Ik heb echt een hele saaie Halloween :c Er is helemaal niets Halloween-achtigs op tv of zo :/


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Adesso schreef:
    Gefeliciteerd. :'D
    Nah, ik doe niet aan Halloween, en eigenlijk de buurt waarin ik woon ook niet, dus dat zou sowieso nogal saai zijn geweest. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het monster van Quizlet, klinkt goed :Y)

    Mwa, het gaat. Hier in de buurt doen ze niet echt aan Halloween, hoewel ik wel mijn nagels gelakt heb ^^ -beetje mislukt, maar ik heb geen zin om t weer opnieuw te doen ;p-


    Inspiration can hit you any time

    Gefelisiteerd :D
    ik heb een normale dag gehad vandaag :S


    -

    Gefeliciteeeerddd! (Waar blijft de Halloween taart? :3)

    Mijn Halloween is verder... redelijk saai.


    life is awesome

    Gefeliciteeeeerd
    En wel leuk, heb net Dead Silence gekeken, die film is echt eng, met poppen, ik haat poppen :|


    As travars

    Simm schreef:
    Yaay, gefeliciteerd ;D
    Ik heb echt een hele saaie Halloween :c Er is helemaal niets Halloween-achtigs op tv of zo :/


    Voor mij was het letterlijk Halloween. Mijn vriend en ik hebben opgebroken en hij heeft me zwaar bedreigd...


    Bad decisions make good stories.

    Gefeliciteerd (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nee, want gister was precies 3 jaar geleden dat mijn oma is gestorven
    gefeliciteerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gefeliciteerd!
    Ik doe niet aan Halloween en de gehele buurt hier ook niet.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Halloweeeeeeeeeeeeeenmonster! *O*
    Ik wil al jaren over straat in mijn awesome Ariërs-kostuum, maar dat mag nooit. :C :C :C


    "Well, well. Look who we've got here!"