Ik lig meestal in de clinch met Tumblr, maar vandaag schenen we de strijdbijl begraven te hebben en ziehier: http://sjolanderandstockholm.tumblr.com/
Mijn punt nu is: ik wil het mooi in elkaar over laten loper; je ziet dat op sommige punten de plaatsen mooi in een regel passen en andere weer niet en dat ziet het er erg statisch uit, vind ik. Ik heb wel al door dat je dan dunnere ertussen moet stoppen, maar hun geven jullie je Tumblr weer zodat het afwisselend is, niet statisch maar toch zoveel mogelijk mooi passend?
En ik wou eerst een andere vormgeving doen, alleen toen kwam ik erachter dat die ik wou, er niet meer was. Één van de Moderators heeft die ook, geloof ik, met allemaal plaatjes helemaal links van het scherm. Of ik kijk een kwartier lang scheel naar mijn neus of die sjabloon is er niet meer. Weet iemand wat ik bedoel en of dat klopt?
En hoe ronselen jullie followers voor jullie blog, maken reclame en maakt het aasprekelijk voor bezoekers? Want ik denk niet dat mijn blog erg ''uitnodigend'' is, hoewel ik de opmaak zo rustig erg fijn vind. Ik wil geen tekst, ik doe vooral plaatjes en quotes, aangezien in mijn ''About'' al duizende Engelse spelfouten zitten, laat staan dat ik complete teksten in elkaar flans. Iemand tips, kritiek, opmerkingen, werkpunten voor mijn blog?
Als je nog bepaalde aanmerkingen hebt op tips, mag je dat gerust stellen, hoor! Ik sta open voor kritiek en hulp, want ik wil zoveel mogelijk doen voordat ik weer met die site in de clinch ga liggen. Ja: ik had hiervoor blogspot, maar Tumblr is makkelijker en er komen vaker mensen bij kijken, omdat meer mensen het hebben. So, here you go! (wbw)
- 30/10: 3 follwers
- 31/10: 5 followers
- 01/11: 6 follwers
- 01/11: 7 followers
- 02/11: 8 followers
- 02/11: 9 followers
- 02/11: 10 followers (feestje!)
- 02/11: 11 followers
- 05/11: 13 followers
- 06/11: 17 followers
- 06/11: 20 followers (in 8 dagen, hell yeah!)
[ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 16:43 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife