• Vandaag zat ik bij Frans en twee jongens in mijn klas hoorde ik mijn naam zeggen en ze zeiden dat ik lelijk was, maar hadden niet door dat ik het hoorde. Ik werd hierdoor best wel geraakt en als iemand dat over me zegt, voel ik me hierdoor gekwetst. Dit omdat ik heel onzeker ben over mezelf en als iemand mijn gedachten dan luid op uitspreekt...
    Toen ik Little things net hoorde, werd ik hier weer helemaal blij van en ik moest van het lied huilen. Ik vind het echt een supermooi nummer. Had zoiets nooit verwacht van One Direction, maar het is wel supermooi en ik voel me door dit nummer weer beter. Ik weet dat er iemand zal zijn, die alle dingen die ik lelijk vind aan mezelf juist mooi zal vinden.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sharman schreef:
    (...)

    wow, ik ben precies hetzelfde als jij, jongens kunnen zo onbergrijpelijk zijn. En ze kennen je neem ik aan toch niet? Wat hebben ze dan over jou te zeggen. Volgensmij ben jij gewoon een hartstikke leuke meid en ze verdienen jou niet! ik heb dat ook, dat ik me aan trek van wat ze zeggen over me of hoe ik ben (ik ben namelijk niet de drukste op school). en ik moest bij little things ook echt janken! haha,
    ik wil echt zo graag naar het concert he. maar ik heb niemand om mee te gaan dus dat suckt.
    Chin up dear, het komt wel goed x


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Dat is zo laag van die jongens, je beoordelen op je uiterlijk
    Ik maak het vaak genoeg mee
    Iedereen is mooi op zijn eigen manier, dus niks van aantrekken (:

    Awww, meisje niets van aantrekken! Die jongens zijn zelf niet veel beter als jij hoor! Je gaat er nog best goed mee om :) Iedereen heeft zijn zijn mooiere en minder mooie kanten. Je ze leren accepteren. Je moet het je hele leven met je lichaam en uiterlijk doen en kunt er niets aan veranderen. Daarom moet je juist de nadruk leggen op jouw mooie kanten. :) Zo voel je je ook wat zekerder. Maar je moet je niets aantrekken van andere mensen, die zijn zelf vast ook heel onzeker.
    Sterkte meis en alles komt goed!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    helaas herken ik dit! het pesten, schelden(voor meer info lees my life) ik snap ook niet waarom mensen dit doen. liedjes en mijn familie helpen me door het leven, school is kut de enige die je accepteren zijn de leraren! als ik geen muziek had, had ik geen leven en zou ik dus niet weten hoe ik verder zou moeten. Gelukkig leef ik voor mezelf op de wereld niet voor een ander, en ik respecteer iedereen zoals hij/zij is. wees normaal en doe niet stoer, ben je anders bang je vrienden te verliezen? maar zelfs als je dat tegenwoordig zegt kun je klappen verwachten.
    daarom zeg ik nooit iets en ben ik de downy van de school =.= .
    het klinkt raar maar 1D is echt mooi en ga het nummer opzoeken, welk nummer mij door mijn moeilijke tijd heeft geholpen is het nummer alles overwinnen van nick en simon.hier is de link ervan:


    en dit is de link voor mijn story als je meer wilt weten over my life!
    http://www.quizlet.nl/stories/83785/my-life/

    KOP OP! ER IS ALTIJD WEL EEN UITWEG!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Bulsara schreef:
    Dat nieuw nummer van One Direction, Little Things dus, heeft me ook een "betere" kijk op het leven gegeven. Tot ik volgende week weer naar school ga, dan is het waarschijnlijk weer afgelopen...
    Maar ik snap het nut niet, waarom de jongens zeggen dat je lelijk bent. Je bent mooi op jouw eigen manier en daar mag niemand over beslissen, punt en andere lijn. Gewoon daar niet naar luisteren, meid, ik denk dat ze geen spiegel kennen.


    •*• Lululu •*•

    I don't know you but i think you're beautiful <3
    Laat die snukkels voor wat ze zijn!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:33 ]


    •*• Lululu •*•

    Ahw, dankjulliewel.. Jullie reacties maken me echt blij..
    Ik ben ook niet heel erg lelijk ofzo, maar er zijn wel dingen die ik minder mooi vind aan mezelf. Als een jongen/twee jongens dan tegen me zeggen dat ik leijk ben, trek ik me dat wel aan.
    Het is gewoon zo dat als bijv. 10 mensen zeggen dat ik mooi ben dan denk ik: 'Dankje.'
    Maar als er ook maar 1 is die me lelijk noemt, begin ik aan alles te twijfelen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Be strong
    Ik moet door het nummer de hele tijd denken aan de gym
    We zijn met een oneven aantal, dus ik blijf altijd over bij het tweetallen vormen
    En afgelopen donderdag had gewoon niemand het door, en toen moest ik opeens huilen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    Be strong
    Ik moet door het nummer de hele tijd denken aan de gym
    We zijn met een oneven aantal, dus ik blijf altijd over bij het tweetallen vormen
    En afgelopen donderdag had gewoon niemand het door, en toen moest ik opeens huilen

    Gaat het op je nieuwe school niet beter? $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ik ben ook weleens lelijk genoemd een keer zelfs keihard in mijn gezicht. Ik heb geleerd dat zulke mensen de tijd, gevoelens en gedachtes niet waard zijn.


    -

    Croix schreef:
    (...)
    Gaat het op je nieuwe school niet beter? $:

    Op sommige momenten wel, ik heb wel vriendinnen
    Maar we zijn met een oneven aantal waardoor ik 9 van de 10 keer alleen zit
    En dat vind ik gewoon zo een kut gevoel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Laatst is bij mij ongeveer zo iets gebeurt. Ik heb al mijn goede eigenschappen in mijn hoofd opgenoemd en daarna de hele tijd gedacht "They can go to hell for all I care" :')
    Dat laatste hoef je nou ook weer niet te doen, maar probeer jezelf eens een peptalk te geven, en eer met een vriendin gewoon eens om te lachen, werkte bij mij ook.

    Dragneel schreef:
    Laatst is bij mij ongeveer zo iets gebeurt. Ik heb al mijn goede eigenschappen in mijn hoofd opgenoemd en daarna de hele tijd gedacht "They can go to hell for all I care" :')
    Dat laatste hoef je nou ook weer niet te doen, maar probeer jezelf eens een peptalk te geven, en eer met een vriendin gewoon eens om te lachen, werkte bij mij ook.

    Dankjewel! :3
    @ Sterre: dat is idd vervelend.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Naja weet je wat het ook is; als je maar genoeg dingen meemaakt, ga je je minder druk maken om een paar kids die je lelijk noemen. Besides; smaken verschillen.
    En inderdaad, wat Dragneel zegt is een goeie tip. Focus je op je goeie eigenschappen. Zo weet ik van mezelf dat ik een ongeduldig grofgebekt klerewijf ben at times, maar ik ben meestal nuchter en heb een redelijke hoeveelheid zelfkennis. I'm so awesome yaknow.


    No growth of the heart is ever a waste

    Croix schreef op 29 okt 2012 - 18:40:


    Ahw, dankjulliewel.. Jullie reacties maken me echt blij..
    Ik ben ook niet heel erg lelijk ofzo, maar er zijn wel dingen die ik minder mooi vind aan mezelf. Als een jongen/twee jongens dan tegen me zeggen dat ik leijk ben, trek ik me dat wel aan.
    Het is gewoon zo dat als bijv. 10 mensen zeggen dat ik mooi ben dan denk ik: 'Dankje.'
    Maar als er ook maar 1 is die me lelijk noemt, begin ik aan alles te twijfelen.
    Weet je iedereen is mooi op zijn of haar manier niemand is perfect,we hebben allemaal wel dingen waarvan we vinden dat het beter of mooier kan. maar iedereen is perfect op zijn of haar manier. Haal het zelfvertrouwen terug! je leeft voor jezelf wet je nog? Laat een ander maar zeggen wat ze willen jij weet beter toch?kop op er is een uitweg! blijf jezelf en geloof erin.


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;