• ja ja bij ons zijn de school examens begonnen en ik moet zeggen het ging vandaag best lekker.
    wie heeft er nog meer examens en hoe gaat het?
    bedenk wel je mag best stressen, een beetje stress is gezond maar maak je zelf niet kapot.

    Ik pas in december. ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb pas examens in december ( België ), de zesde m'n eerste om precies te zijn.
    Maar veel succes!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 15:30 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol, mijn examens zijn begin december en ik stress hem nu al (nu ja, alleen voor de mondelinge examens.)

    Nouja, tot zover, het nuttige gedeelte van reactie. *kuch*

    Veel succes nog! c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Adlington schreef:
    Ik heb pas examens in december ( België ), de zesde m'n eerste om precies te zijn.
    Maar veel succes!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb nu toetsweek. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb nu tentamenweek. Joepie.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb dit jaar alleen maar SE's. Pas na de kerstvakantie is de eerste toetsweek. c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    In het voorjaar heb ik er een paar
    (derdeklasser)
    En ik weet nu al dat Frans een ramp gaat worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb geen examens meer


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb na de vakantie deelexamens. Ik ben ondertussen al mijn cursussen aan het samenvatten op de pc.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had voor de vakantie schoolexamens. Over het algemeen zijn de punten die ik terug heb gekregen prima ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb pas examen eind mei volgend jaar. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn schoolexamens waren voor de herfstvakantie en ik heb het volledig verknald, maar drie voldoendes dus dat wordt hard werken om nog te kunnen slagen.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Mijn schoolexamens waren voor de herfstvakantie en ik heb het volledig verknald, maar drie voldoendes dus dat wordt hard werken om nog te kunnen slagen.


    heel veel sterkte (flower) het lukt je wel.

    Ik heb twee schoolexamens deze week, dus het wordt tijd dat ik nu eens ga leren.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.