• Ja, zoals je al aan de titel kunt aflezen; ik heb hulp nodig..

    Ik ben heel onzeker als het met jongens aankomt, er is een jongen waar ik nu helemaal gek op ben. We zijn al sinds vrijdag non-stop aan het praten. Hij reageerd ook altijd meteen, soms wat laat maar hij reageerd wel altijd als ie het gezien heeft. Maar nu niet :'o Ik heb om 15:37 een bericht verzonden, die hij dat ook om 15:59 gelezen heeft. Ik ben nog steeds aan het wachten op een antwoordt, die ik dus niet krijg. (ik stuurde hem; Ik ben er weer (: en meestal reageerd hij dan ook altijd oke of hoi ofzo)

    Ik weet dus echt niet wat ik moet doen! Ik wil heel graag tegen hem aan gaan praten, maar ik ben bang dat ik dan zo overkom dat ik schreeuw om aandacht....

    Dus, wat moet ik doen? Iets tegen hem zeggen zoals, enne ben je dood haha? Of iets aan hem vragen over het proefwerk? Of gewoon iets, jullie kunnen voorbeelden geven, zodat we tenminste aan de praat zijn. Of gewoon zwijgen en wachten tot hij misschien antwoordt?

    Thankyouuuu! xo


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Misschien is hij even niet beschikbaar? Mijn facebook staat soms ook open zonder dat ik achter mijn pc zit. En ik denk dat 20 minuten eigenlijk ook wel niet lang is.
    Ergens stel je je een klein beetje aan eigenlijk en ik vind je ook een beetje stalkerig over komen. Waarom laat je de vriendschap niet geleidelijk aan groeien in plaats van er zoveel druk achter te zetten. Mensen vinden het namelijk niet zo heel leuk als je om de 5 minuten hun aandacht opeist.
    Ik zou echt niet stressen omdat hij niet meteen antwoordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je klinkt nu inderdaad een beetje wanhopig. Als je zeker weet dat ie zich niet dood irriteert, dan kan je best een vraag aan hem stellen ofzo. Of gewoon ergens anders over beginnen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Het lijkt me logisch dat hij niet ieder moment beschikbaar is. Ik zou gewoon wat meer geduld opbrengen als ik jou was.


    You are beautiful, you are love.

    Eh, volgens mij maak je je zorgen om niets. Wacht gewoon geduldig tot hij antwoordt.


    Ex astris, sciencia

    Ik krijg tieten!
    Lol, wanhopig indeed. Arme jongen, geef hem eens wat rust!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:24 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Iets anders gaan doen.
    Meid, maak je niet zo druk. Waarschijnlijk is er op dat moment precies iets gebeurd, en vond hij dat net iets belangrijker dan jou antwoorden. Ja, dan had hij even kunnen zeggen dat hij ergens anders mee bezig was, maar misschien was het belangrijk.

    Probeer in ieder geval niet de hele tijd op je telefoon te gaan kijken of hij al geantwoord heeft, daar schiet je niks mee op. Gewoon jezelf gaan afleiden, dan antwoord hij vanzelf wel, en als hij om je geeft of iets (weet ik veel wat), dan geeft hij (zonder dat jij het hoeft te vragen), meteen zijn excuus waarom jij zolang op hem heb moeten wachten.

    En, please, chill. Niet stressen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke iedereen, ik zal wat minder stressen de volgende keer haha. (:


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Of hij is aan het gamen en vind dat belangrijker. Zoals alle jongens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Titel aangepast --> Caps en enkel 'Help' (of 10 keer help) mogen niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @GIBBEH ja dat viel mij dus ook te binnen. Alleen toestraks was hij ook aan het gamen maar toen reageerde hij wel lief tegen me (; Het kan ook zijn dat hij leert, we hebben veel proefwerken deze week.


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    @Ancora um, we praten eigenlijk via imessage, whaha. (;


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain