• Het topic van Alloveryou bracht mij op het idee om te vragen wat jullie van mijn setjes op polyvore vinden. Zelf vind ik sommige niet echt goed.

    Mijn setjes op polyvore

    O, ja let niet op de volgorde bij de meeste. De volgorde waarin de spullen staan

    Dus wat vinden jullie ervan?

    Zelf vind ik het nogal braaf


    Physics is awesome

    ik vind ze wel leuk


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik vind ze... totaal niet mijn stijl. :'D Het zullen vast wel leuke combinaties zijn, daar niet van, maar ik heb de modekennis van een baksteen en mijn outfits bestaan meestal uit een broek, een shirt en eventueel een trui in de winter, allemaal in de uitverkoop bij de Hema gekocht. Ik weet er dus niet zoveel van, maar ze zijn in ieder geval leuk gemaakt.^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb eigenlijk helemaal niets met die site. Geen idee waarom, het komt op mij een beetje over als een wedstrijd wie het meest hipster-achtige setje kan maken. (':


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Ik heb eigenlijk helemaal niets met die site. Geen idee waarom, het komt op mij een beetje over als een wedstrijd wie het meest hipster-achtige setje kan maken. (':

    Lol, this. Bovendien vind ik dat wanneer je een verhaal schrijft, je de kleren die de hoofdpersoon draagt maar moet beschrijven. Dat hoort er ook bij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wiarda schreef:
    Ik vind ze... totaal niet mijn stijl. :'D Het zullen vast wel leuke combinaties zijn, daar niet van, maar ik heb de modekennis van een baksteen en mijn outfits bestaan meestal uit een broek, een shirt en eventueel een trui in de winter, allemaal in de uitverkoop bij de Hema gekocht. Ik weet er dus niet zoveel van, maar ze zijn in ieder geval leuk gemaakt.^^


    Ik snap even veel van mode als jij. Ik vind het gewoon leuk om te doen.


    Physics is awesome

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Lol, this. Bovendien vind ik dat wanneer je een verhaal schrijft, je de kleren die de hoofdpersoon draagt maar moet beschrijven. Dat hoort er ook bij.


    Maar soms kan je een bepaald kledingstuk niet beschrijven.


    Physics is awesome

    Bagoly schreef:
    Ik heb eigenlijk helemaal niets met die site. Geen idee waarom, het komt op mij een beetje over als een wedstrijd wie het meest hipster-achtige setje kan maken. (':


    •*• Lululu •*•

    Het ziet er wel leuk uit, maar ik zou het zelf nooit dragen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Azulchica schreef:
    (...)

    Maar soms kan je een bepaald kledingstuk niet beschrijven.

    Alle vestjes/broeken/jasjes dingetjes hebben toch een naam?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Camel schreef:
    Het ziet er wel leuk uit, maar ik zou het zelf nooit dragen.


    Nou, sommige zou ik zelf wel dragen als ik alle spullen in de winkel zou kunnen vinden en niet alles zo duur is.


    Physics is awesome

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Alle vestjes/broeken/jasjes dingetjes hebben toch een naam?


    Ja maar als ik bijvoorbeeld het over een hoodie en verder niet uit leg dan heeft misschien een van mijn lezers een ander beeld van een hoodie.


    Dit is voor mij een hoodie


    Terwijl dit voor mij een vest is maar sommige andere mensen die ik ken vinden dit ook een hoodie


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ja maar als ik bijvoorbeeld het over een hoodie en verder niet uit leg dan heeft misschien een van mijn lezers een ander beeld van een hoodie.


    Dit is voor mij een hoodie


    Terwijl dit voor mij een vest is maar sommige andere mensen die ik ken vinden dit ook een hoodie

    Ach ja, voor mij is dat een deel van schrijven en lezen. Iedereen bedenkt voor zichzelf hoe de hoofdpersoon eruit ziet - natuurlijk wel met behulp van beschrijvingen - en wat ze draagt. Maar goed, met polyvore kan het dus ook.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bagoly schreef:
    Ik heb eigenlijk helemaal niets met die site. Geen idee waarom, het komt op mij een beetje over als een wedstrijd wie het meest hipster-achtige setje kan maken. (':


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik vind er echt wel redelijk veel leuke tussen zitten wat kleren betreft (en degene die ik minder vind is dan omdat ik het wat druk vind, maar ik heb dat nogal snel)
    Het gene wat ik wel echt minder vind is dat je je accessoires even groot maakt als je gewone kleren, dat zou ik absoluut niet doet. Dus ik zou het persoonlijk echt beter vinden mocht je de kleren duidelijk en groot in het middelpunt zetten en de accessoires wat kleiner er rond.
    Maarja, dat ben ik maar he natuurlijk ;3


    effort never betrays you

    Hensley schreef:
    Ik vind er echt wel redelijk veel leuke tussen zitten wat kleren betreft (en degene die ik minder vind is dan omdat ik het wat druk vind, maar ik heb dat nogal snel)
    Het gene wat ik wel echt minder vind is dat je je accessoires even groot maakt als je gewone kleren, dat zou ik absoluut niet doet. Dus ik zou het persoonlijk echt beter vinden mocht je de kleren duidelijk en groot in het middelpunt zetten en de accessoires wat kleiner er rond.
    Maarja, dat ben ik maar he natuurlijk ;3


    De kleren zijn meestal kleiner dan de accessoires en bij de meeste heb ik de accessoires kleiner gemaakt.


    Physics is awesome