• Hoi !

    Ik ben op zoek naar een paar leuke games voor op de pc. Avontuur, survival, platform, etc (Als het maar niet te ingewikkeld is). Geen sport-, race- en vechtgames, want daar ben ik echt heel slecht in.

    Oh, en een tijdje terug heb ik een keer een game gezien, maar ik weet niet meer precies hoe deze heet. Het was ook een avonturen spel en in de gameplay liep de speler door een soort ondergrondse kelder met water. Die gene kon ook stenen oppakken en gooien.

    Barnabas schreef:
    Sims 3! ^^


    Die speel ik al. Het is echt een geweldig spel, vooral als seizoenen uitgekomen is. ^^_

    Mordin schreef:
    Heavy Rain!


    Die is er toch niet voor de pc?

    Corallo schreef:
    (...)

    Die is er toch niet voor de pc?


    Nee. Maar er stond niet bij waar je het voor zocht.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Nee. Maar er stond niet bij waar je het voor zocht.


    Ik ben op zoek naar een paar leuke games voor op de pc.

    ;)

    Corallo schreef:
    (...)

    Ik ben op zoek naar een paar leuke games voor op de pc.

    ;)


    Oh. Okay.


    quidquid excusatio prandium pro

    Elder Scrolls V: Skyrim, Portal 2, Minecraft, Terrarium... So much to choose from :D


    If I had wings it'd be much easier to explain how many flying ducks I give.

    Barnabas schreef:
    Sims 3! ^^

    Die is heilig


    •*• Lululu •*•

    Slender, Amnesia, Barrels, Halflife2


    All The Drugs In The World Won't Save Us From Ourselves

    Ik heb Amnesia een paar dagen geleden gespeeld. Dat spel is echt gaaf, maar ik ben bang dat ik met helemaal rot ga schrikken. xd

    Edit; Kent er iemand ook nog een roleplay achtig iets? (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:12 ]

    Corallo schreef:
    Ik heb Amnesia een paar dagen geleden gespeeld. Dat spel is echt gaaf, maar ik ben bang dat ik met helemaal rot ga schrikken. xd

    Edit; Kent er iemand ook nog een roleplay achtig iets? (:


    Dragon Age: Origins, Dragon Age 2, The Elder Scrolls serie (Morrowind, Oblivion, Skyrim), Dark Souls, Fallout 3 en Fallout New Vegas. The Witcher 1/2 (1 is een beetje saai, 2 is erg awesome)

    Oude maar zeer awesome rpg's: Baldur's Gate (er komt in november een re-release uit) The Elder Scrolls Morrowind, Fallout 1/2, Icewind Dale, Neverwinter Nights 1/2. Bonuspunten voor ouderdom: Nethack.

    Meer actie, minder verhaal (ARPG): Diablo 1/2(erg oud), Borderlands, Dead Island

    Specificeer wat voor roleplaying iets en ik probeer me meer te herrineren. RPG is een erg breed genre. Ik heb ze ook allemaal gespeeld, dus ik kan je ook vertellen hoe ze zijn :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Dragon Age: Origins, Dragon Age 2, The Elder Scrolls serie (Morrowind, Oblivion, Skyrim), Dark Souls, Fallout 3 en Fallout New Vegas. The Witcher 1/2 (1 is een beetje saai, 2 is erg awesome)

    Oude maar zeer awesome rpg's: Baldur's Gate (er komt in november een re-release uit) The Elder Scrolls Morrowind, Fallout 1/2, Icewind Dale, Neverwinter Nights 1/2. Bonuspunten voor ouderdom: Nethack.

    Meer actie, minder verhaal (ARPG): Diablo 1/2(erg oud), Borderlands, Dead Island

    Specificeer wat voor roleplaying iets en ik probeer me meer te herrineren. RPG is een erg breed genre. Ik heb ze ook allemaal gespeeld, dus ik kan je ook vertellen hoe ze zijn :Y)


    Merci! Ik zal even kijken. (:
    En qua genre in RPG.. Het liefste een soort vechten, maar dan meer met spreuken of zoiets. En avontuur, etc.

    Edit; Ik had gezien dat Dragon Age ook met spreuken of zoiets is. (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:19 ]

    Skyrim, The Walking Dead, Amnesia of course. Lucius en Limbo lijken me ook erg leuk, maar ik denk niet dat die voor computer zijn...

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Corallo schreef:
    (...)

    Merci! Ik zal even kijken. (:
    En qua genre in RPG.. Het liefste een soort vechten, maar dan meer met spreuken of zoiets. En avontuur, etc.


    (bijna) iedere RPG heeft vechten en avontuur. En zo'n 75% zijn gevestigd in een fantasy setting met magie. This isn't helpful guise D:

    Ehm... rpg's met veel vechten en magie: Diablo 1/2, Kingdoms of Amalur, Dark Messiah of Might and Magic, Elder Scroll Serie, Mass Effect serie (in de toekomst en de ruimte maar heeft ook magie, deel 2 en 3 zijn meer combat focused), Dishonored, Titan Quest, Dark Souls, Dragon Age 2 (niet origins) The Witcher 1/2 (ook veel verhaal), Torchlight 2 (1 is meh)

    Wat ik je ook heel erg kan aanraden als je meer van zwaardvechten houdt: Mount&Blade Warband. Een sandbox rpg in een middeleeuws continent, waar je een legertje kunt opbouwen en grote gevechten (voor een RPG) aan kunt gaan met rovers, koningen en edellieden. Kies een land en vecht voor hen of bouw je eigen koningkrijk. Alleen geen magie.


    quidquid excusatio prandium pro