Hello folks!
Voor mijn - nog offline - verhaal zoek ik een cover, en gezien Quizlet vol lijkt te staan met getalenteerde creatievelingen hoop ik dat jullie tijd hebben om een cover voor mij te produceren?
Uiteraard wordt de maker formeel vermeld zodra het verhaal online staat.
Hij zal overigens ook enkel op Quizlet in gebruik worden genomen.
Ik moet bekennen dat ik nogal een hekel heb aan het neergooien van plaatjes: ze zijn vaak niet van de zelfde afmetingen/kleuren verschillen bizar en de achtergronden kloppen niet zodra je gaat blenden en ervaren cover-makers hebben daar toch iets meer verstand van.
Daarom houd ik het zo luchtig mogelijk, zodat je zelf een eigen draai aan het resultaat kunt geven.
Het zal een onbekende personen-story worden genaamd 'Aureool'. Voor de cover zou ik graag een rustieke sfeer willen met zachte elementen zodat het niet een te druk plaatje wordt.
De dingetjes die ik er het liefst in terug wil zien zijn een dromen vanger, veren, natuur en onschuld.
Het plaatje moet er vooral heel natuurlijk uitzien en een bijpassend lettertype hebben. Ik ben geen voorstander van drukke kleuren en heb de tekst dan ook het liefst in het zwart of wit. Mijn Q-naam en eventueel jouw sign mogen er ook in het klein op.
Kisses and giggles x
-