• Ik wil heel graag een jaar High School doen in Amerika
    Nu hoorde ik laatst iets over je 5de of 6de (dus 5vwo of 6vwo) in Amerika te doen
    Weten jullie daar iets over?
    De meeste sites zijn niet echt duidelijk daarover
    Het liefst zou ik dit doen omdat ik dit jaar al blijf zitten en ander 8 jaar middelbare zou doen
    Op zich zou het denk ik wel kunnen aangezien ik in bepaalde vakken (in elk geval Frans en Engels) als in de 5de eindexamen doe.
    Maar ik vroeg me dus af of iemand van jullie daar iets van weet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zeg je alvast, reken op een te betalen bedrag van 5000 euro of hoger.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik zeg je alvast, reken op een te betalen bedrag van 5000 euro of hoger.


    Reken maar op minimaal 8000 euro. Ik wil het ook heel graag doen, maar zit nu te denken aan een studie in het buitenland.
    Het is mogelijk om je vijfde (zesde jaar weet ik niet) jaar in Amerika te doen, mits je eigen school en de school daar het goedkeuren en je een goede locatie kunt vinden waar je het juiste niveau kunt volgen. Ik zou zeggen, informeer bij de decaan en bij de organisatie die je voorkeur heeft.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    WildDreamer schreef:
    (...)

    Reken maar op minimaal 8000 euro. Ik wil het ook heel graag doen, maar zit nu te denken aan een studie in het buitenland.
    Het is mogelijk om je vijfde (zesde jaar weet ik niet) jaar in Amerika te doen, mits je eigen school en de school daar het goedkeuren en je een goede locatie kunt vinden waar je het juiste niveau kunt volgen. Ik zou zeggen, informeer bij de decaan en bij de organisatie die je voorkeur heeft.

    Heb ik mooi iets om hard voor te werken
    Ik zit nu pas in de derde dus ik hoef er nog niet heel sterk over na te denken, maar ik moet wel vast gaan sparen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Licorn schreef:
    (...)
    Heb ik mooi iets om hard voor te werken
    Ik zit nu pas in de derde dus ik hoef er nog niet heel sterk over na te denken, maar ik moet wel vast gaan sparen


    Oeh ja, dan heb je nog wel even.
    De meesten gaan er gewoon een jaar tussenuit en beginnen het volgende jaar gewoon op hun oude school weer waar ze gebleven waren. Dat kun je ook nog overwegen c;


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    WildDreamer schreef:
    (...)

    Oeh ja, dan heb je nog wel even.
    De meesten gaan er gewoon een jaar tussenuit en beginnen het volgende jaar gewoon op hun oude school weer waar ze gebleven waren. Dat kun je ook nog overwegen c;
    \
    Ja, maar ik zit dus met het feit dat ik dan 8 jaar lang middelbare school heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Licorn schreef:
    (...)\
    Ja, maar ik zit dus met het feit dat ik dan 8 jaar lang middelbare school heb


    Daar is toch niks mis mee? Dat hebben wel meer mensen. Maar goed, ik snap wel dat je de school een keer zat wordt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ben ik nou de enige die er automatisch 'Musical' achterplakt bij de titel? C:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ben ik nou de enige die er automatisch 'Musical' achterplakt bij de titel? C:


    Nee, het deed mij daar echt aan denken.

    Ik denk dat je het beste je decaan kan raadplegen.


    Physics is awesome

    Je kunt het alleen maar doen, als je minder - of - 5 jaar school hebt gehad, anders kom je niet in aanmerking hiervoor. Ik heb hier ook voor geinformeerd, maar de prijs hield me tegen, 8500 euro. Dan heb je wel een heel proces voorafgaand voor het gezin waar je in komt en waar je graag zou willen zijn. Maar als er geen plek is, zetten ze je gewoon ergens anders neer :')


    To infinity and beyond •

    De zus van een vriendin van mij wilde dat ook doen, maar werd afgewezen omdat ze te oud en te slim was (18 en gymnasium), blijkbaar is het niveau in de V.S. heel laag (surprise surprise).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mmm. Ik zou liever voor Engeland kiezen. Veel gevarieerder land en ik hou van die cultuur daar.
    Maar goed, het kost in ieder geval klauwen met geld, daar kun je op rekenen.


    "Well, well. Look who we've got here!"