• Vandaag was ik op verjaardag bij mijn nichtje, waar altijd goede vrienden van de familie komen.Dit keer was alleen de vrouw er, waar ik goed mee kan opschieten. Wat bleek? Haar man had haar al tien jaar lang bedrogen met andere vrouwen, steeds maar weer een ander. Ze hebben drie kinderen en zij heeft hem meteen het huis uitgeschopt.
    Ik ben echt geschokt dat dit is gebeurd, die vrouw is namelijk echt de liefste en aardigste persoon die hier in Friesland rondloopt.

    Hebben jullie wel eens iets te maken gehad met vreemdgaan?

    Ik vind het werkelijk waar walgelijk als je vreemdgaat. Hoe kun je ooit weer je man/vrouw/vriend/vriendin in de ogen kijken?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben drie keer bedrogen. :)


    Life is hard and then we die

    Nee, ik niet. Een vriendin van mij wel, zij is twee keer bedrogen door dezelfde jongen. Echt een eikel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind vreemdgaan zo zwak en idioot. Waarom doe je in godsnaam zoiets? Je houdt toch van je vriendin/verloofde/vrouw? Waarom zou je in godsnaam op haar vreemd gaan? Ze is toch niet voor niets je vriendin/verloofde/vrouw? Dan ben je gewoon een klootzak, punt uit. Er is geen enkele reden om vreemd te gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken iemand een tante van een vriendin, die kwam thuis zat haar man in bad met een andere vrouw.
    Of ik ken iemand weer die ging vreemd en werd zwanger van die man, gelijk scheiden ..

    te gemeen voor woorden.


    FASHIOOOON.

    Ik kan daar echt niet zo goed tegen. Buh, ik zou dan ook nooit met iemand gaan als ik wist dat die een vriend/vriendin zou hebben of meer hoor.


    Your make-up is terrible

    Mijn laatste officiële vriendje heeft dat gedaan. En ik had dat niet door...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Waarom is dit sticky? Ik vind het erg voor Barnabas hoor, daar niet van, het is ook helemaal niet gemeen bedoeld. Maar ik snap het niet.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 0:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ehhh... Wie heeft dit topic gestickied? En waarom? D:

    Het is interessant en alles, maar...


    quidquid excusatio prandium pro

    Ikzelf gelukkig niet, wat overigens ook best logisch is, maar een vriendin van mij heeft dat doorlopend. Nou gaat ze ook wel met de types die ik sowieso niet vertrouw wanneer het op relaties aan zou komen, maar toch vind ik het wel ontzettend sneu dat iedere jongen waarmee ze gaat uiteindelijk weer een andere blondine aan de haak slaat. Ik kan daar echt niet tegen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik zal vreemdgaan nooit kunnen en willen vergeven. Iemand die vreemdgaat? Mijn vader. Godzijdank dat hij en mijn moeder uit elkaar zijn, maar op zijn vrouw ging hij meerdere keren vreemd.


    -

    Ik vind vreemdgaan gewoon vreselijk. Het is gewoon een van de ergste dingen die je een mens aan kunt doen en onvergefelijk vind ik.


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    Ik vind vreemdgaan zo zwak en idioot. Waarom doe je in godsnaam zoiets? Je houdt toch van je vriendin/verloofde/vrouw? Waarom zou je in godsnaam op haar vreemd gaan? Ze is toch niet voor niets je vriendin/verloofde/vrouw? Dan ben je gewoon een klootzak, punt uit. Er is geen enkele reden om vreemd te gaan.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vind dat sowieso iets heel ergs, vreemdgaan. Ik vind zulke dingen echt verschrikkelijk. Als je iets voor een ander voelt, zeg het dan eerlijk tegen je partner voor je het bed in duikt. Natuurlijk is dat ook erg, maar het is veel minder erg dan dat je al dingen met die ander gedaan hebt. Echt, ik heb een hekel aan mensen die bedriegen, en vooral in een relatie...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn ex. Probeerde me aan te randen en had ondertussen ook nog 2 andere meiden. Grootste fout in mijn leven.
    En een vriendin van me is zelf vreemd gegaan. Ik kan haar nu niet meer normaal aankijken.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik haat het dat mensen vreemdgaan. Het is zo egoïstisch... Hartstikke zwak ook.


    You are beautiful, you are love.