• Als ik een topic zoek, en erop klik, dan staat er altijd dat het topic niet bestaat. Ook als hij een kwartier geleden is aangemaakt. Ik weet niet zeker of het aan het nieuwe design ligt maar Yoda zei dat ik hier maar een topic moest aanmaken.


    'The desire to write grows with writing'

    Hoe zoek je dan? Wat doe je precies?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Hoe zoek je dan? Wat doe je precies?


    Rechtsboven staat een vergrootglas. Als je daarop klikt kun je intikken wat je wilt zoeken. Je tikt iets in (bijvoorbeeld One Direction, geeft gegarandeerd resultaten) en gaat naar de topic-resultaten. Hij geeft een stel resultaten (helaas niet op chronologische volgorde, waardoor ik met de zoekopdracht one direction allemaal topics krijg van 8 maanden tot 1 jaar oud)

    Als je echter op een van de verkregen resultaten klikt, krijg je het bericht dat het topic niet bestaat en word je teruggeplaatst naar het forum overzicht. Dit bestaat al langer, ik had een paar dagen terug hetzelfde probleem maar vergat het te melden

    EDIT: Nogmaals geprobeerd, deze keer met mijn eigen "Snoozer" topic. Beide topics bestaan wel degelijk, ik kan ze wel openen via mijn topics. BRB, ik heb een idee van de oorzaak

    EDIT2: Oorzaak gevonden.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140966
    De link naar het topic, zoals hij staat als je het topic opent.
    Als je hem echter opzoekt, en opent, dan opent hij de volgende link:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid140966

    Zoals je ziet ontbreekt het = teken tussen tid en de code die bij het topic hoort. De link openen geeft dezelfde melding als die je krijgt wanneer je bij topic zoeken een gevonden topic opent. het = teken ontbreekt in de url bij ALLE resultaten die je krijgt als je zoekt op een topic. Ik vermoed dat het feit dat in de link naar het topic via de zoekfunctie dit teken ontbreekt de oorzaak is.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 13:38 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Rechtsboven staat een vergrootglas. Als je daarop klikt kun je intikken wat je wilt zoeken. Je tikt iets in (bijvoorbeeld One Direction, geeft gegarandeerd resultaten) en gaat naar de topic-resultaten. Hij geeft een stel resultaten (helaas niet op chronologische volgorde, waardoor ik met de zoekopdracht one direction allemaal topics krijg van 8 maanden tot 1 jaar oud)

    Als je echter op een van de verkregen resultaten klikt, krijg je het bericht dat het topic niet bestaat en word je teruggeplaatst naar het forum overzicht. Dit bestaat al langer, ik had een paar dagen terug hetzelfde probleem maar vergat het te melden

    EDIT: Nogmaals geprobeerd, deze keer met mijn eigen "Snoozer" topic. Beide topics bestaan wel degelijk, ik kan ze wel openen via mijn topics. BRB, ik heb een idee van de oorzaak

    EDIT2: Oorzaak gevonden.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140966
    De link naar het topic, zoals hij staat als je het topic opent.
    Als je hem echter opzoekt, en opent, dan opent hij de volgende link:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid140966

    Zoals je ziet ontbreekt het = teken tussen tid en de code die bij het topic hoort. De link openen geeft dezelfde melding als die je krijgt wanneer je bij topic zoeken een gevonden topic opent. het = teken ontbreekt in de url bij ALLE resultaten die je krijgt als je zoekt op een topic. Ik vermoed dat het feit dat in de link naar het topic via de zoekfunctie dit teken ontbreekt de oorzaak is.

    Aaah okay. Ja, ik wist hoe ik moest zoeken, maar ik had zelf nog geen problemen gehad met de zoek functie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Aaah okay. Ja, ik wist hoe ik moest zoeken, maar ik had zelf nog geen problemen gehad met de zoek functie.


    Heb je op topics gezocht? Want het probleem zit alleen daar. Maar goed, nu is in ieder geval bekend wat he tprobleem is, nu nog oplossen


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Heb je op topics gezocht? Want het probleem zit alleen daar. Maar goed, nu is in ieder geval bekend wat het probleem is, nu nog oplossen

    Zal Rutger vast snel doen en zo niet, gewoon een PB sturen :Y) En als dat ook niet helpt kan ik altijd nog een mail sturen xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.