• Het is net 5 dagen uit met mijn ex, reden: hij niet meer verliefd op mij. Maargoed, ik ben 3 dagen lang echt compleet naar de klote geweest en ik zit al m'n hele vakantie thuis. Hij heeft het aan mij overgelaten of ik nog contact met hem wilde, omdat het in feite zijn schuld was en hij mij niks verweet ofzo. Ik heb wel besloten dat ik gewoon vrienden wil blijven, aangezien hij verder ook een hele goede vriend van mij was en ik dit liever niet kapot wil hebben. Sinds gisteren zijn we wel weer aan het whatsappen, gewoon zoals voordat we iets hadden. Ik zit eraan te denken om te vragen of hij vanavond iets af wil spreken, niks bijzonders, gewoon buiten even praten ofzo. Maar ik twijfel of hij dat wel wil. Kan iemand me helpen, want ik ben zelf geloof ik nog niet helemaal helder genoeg om nu over dat soort dingen na te denken. ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zou het, als ik jou was, even laten rusten. Het is nog maar net uit, en ik vind het wel echt fijn voor je dat jullie wel gewoon weer praten (: maar laat het nog even een weekje rusten en doe het dan? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik zeg doen:Y)
    hij zelf aangegeveven dat hij nog vrienden wil blijven, en dat de keuze aan jou ligt!
    HIj was toch een goede vriend van jou? dat kan allemaal weer terugkeren :)


    •*• Lululu •*•

    Persoonlijk zou ik het even laten rusten en niet zo snel al weer afspreken, maar ik denk dat je zelf het beste weet of je er al aan toe bent of niet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    jaimyhoi schreef:
    Ik zou het, als ik jou was, even laten rusten. Het is nog maar net uit, en ik vind het wel echt fijn voor je dat jullie wel gewoon weer praten (: maar laat het nog even een weekje rusten en doe het dan? (:


    Dit (:

    Maargoed, dat is dan wat ik persoonlijk zou doen (: Als jij denk het wel aan te kunnen, gewoon doen! Het is jouw keus (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als jij denkt dat dat op dit moment het beste is, of het fijnst voelt, zou ik het gewoon doen.


    I'll lick the poison from right off your kiss