• Weetje wat ik seg maar like lelijk vind??
    Dat ik tachtig miljoen waarschuwingen krijg voor dingen die niet eens verboden zijn :X
    Jaa srry ,maar ik hb het allemaal aan Bo gevraagt en die segt dat se die dingen self ook doet ,,en bij haar mag het wel ,,maarik krijg er gelijk een waarschuwing voor! en als iemand anders het doet mag het ook.. Dat vind ik egt zwaar gemeen seg maar =.=

    Xx Chantou.


    Crack a bottle

    JAH!
    dan doet iedereen het en krijg jij een waarschuwing. o.O


    AAP

    Jah das niet eerlijk!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JAH!
    dan doet iedereen het en krijg jij een waarschuwing. o.O

    Idd.. En daar word ik chaggie om =.=


    Crack a bottle

    (...)
    Idd.. En daar word ik chaggie om =.=
    Ik ook. o.O


    AAP

    Als ik zie dat iemand iets doet wat tegen de Q-regels is, geef ik altijd een waarschuwing. Ik viseer je dus niet ofzo. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Je hebt simpelweg de regels overtreden. Dat jij daar een waarschuwing voor krijgt is omdat niet iedere mod hetzelfde topic als onzin beschouwd. Daarbij komt dat wij ook normale mensen zijn die wel eens dingen over het hoofd zien.
    Daarbovenop komt dat dit een verboden topic is waar een waarschuwing voor komt. Dits oort dingen worden namelijk niet voor niets achter de schermen geregeld.
    3 waarschuwingen is een forumban, weet je nog?
    [/slotje]


    Bored.

    @elien
    Jaa maar als ik al soo 12 vn sulke topics sie staan en IK bn de enige die der een waarschuwing om krijg :X dat is gwn gemeen..


    Crack a bottle

    Als Bo het zelf wel doet krijgt ze hard problemen.
    Mods worden namelijk nogal goed onder de loep genomen at the moment. =)

    Je hebt simpelweg de regels overtreden. Dat jij daar een waarschuwing voor krijgt is omdat niet iedere mod hetzelfde topic als onzin beschouwd. Daarbij komt dat wij ook normale mensen zijn die wel eens dingen over het hoofd zien.
    Daarbovenop komt dat dit een verboden topic is waar een waarschuwing voor komt. Dits oort dingen worden namelijk niet voor niets achter de schermen geregeld.
    3 waarschuwingen is een forumban, weet je nog?
    [/slotje]
    3?


    AAP

    @elien
    Jaa maar als ik al soo 12 vn sulke topics sie staan en IK bn de enige die der een waarschuwing om krijg :X dat is gwn gemeen..
    Hoe weet jij zo zeker dat jij de enige bent?


    Bored.